kickasses Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Hej! Jag har pratat med en kille ett tag nu och det visade sig att vi kommer börja på samma gymnasie nästa år :) Han är super trevlig och så. JAg sa till han för att tag sen : du är så himla underbar ! Han ba : tack, jag gillar dig med ! Sen pratade vi om språk (spanska och franska) så ja ba vet du vad det här betyder ? : je suis folle de toi. han ba : nej vadå ? Sen ja ba : jag är galen i dig. Hanba : detsamma! Och han spanar in min bilddagbok utan att ja ens lagt in bilder eller så . Tror ni han är intresserad eller inte ? Tacksam över svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Ser ut som att han är intresserad. Hur länge har ni känt varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Klart han är intresserad, det är ju solklart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickasses Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Ser ut som att han är intresserad. Hur länge har ni känt varandra? Tack för ditt svar :) Vi har väl känt varann i typ 1 månad eller nåt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Är du tjej eller kille? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickasses Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Är du tjej eller kille?En tjej ,vadårå ;)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Får bara fråga: Hur många år är du? ^^ Försöker tänka mig detta men lite svårt utan ålder hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickasses Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Får bara fråga: Hur många år är du? ^^ Försöker tänka mig detta men lite svårt utan ålder heheJag är snart 16 :) å han är lika gammal :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Får bara fråga: Hur många år är du? ^^ Försöker tänka mig detta men lite svårt utan ålder heheJag är snart 16 :) å han är lika gammal :) Aah okej! Men då säger jag bara såhär; Han gillar dig. Och du gillar honom skulle jag tro? You go girl <thumbs up> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Killen är intresserad av dig. Du kanske någon gång kan bjuda ut honom och då blir ni bra vänner, och sedan kanske tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Nej, men kör på känslan. [Y] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Killen är intresserad av dig. Du kanske någon gång kan bjuda ut honom och då blir ni bra vänner, och sedan kanske tillsammans.bara så du vet member, det går inte riktigt till på samma sätt för 16-åringar i verkligheten som för vuxna i hollywood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.