cscs Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 jag har en fråga, hur reagerar vuxna lr andra ungdomar på rappare?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Fråga dom? Själv så reagerar jag väl inte direkt på rappare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 jag hatar rap :yucky: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Fråga folk omkring dig? Har du ingen egen uppfattning eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Ungdomar som förstör samhället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Rap är en musikstil, likaså emo och hårdrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plissi Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 jag hatar rap :yucky: :evil: jag gillar inte heller rap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Ungdomar som förstör samhället. Finns många bra poeter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Beror på vilken sorts rap. Jag har inget emot Eminem även om han delvis är hiphoppare. Däremot har jag en jäkla massa emot gangstarappare som 50cent som får p12or som lyssnar på honom att känna sig som kungar. Blattekeps ftl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Personligen så gillar jag inte Rap/Hip Hop, kan däremot inte direkt säga att jag ser ner på folk som gillar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Old School Gangster Rap FTW! Ice Cube,Dr.Dre 2pac Eazy-E,Behöver jag säga mer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Old School Gangster Rap FTW! Ice Cube,Dr.Dre 2pac Eazy-E,Behöver jag säga mer :) Jeru the Damaja, Onyx, Public - Enemy, Gangstarr, Big L & en massa fler!:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.