WASD Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Men det stod att man kunde ladda ner det gratisDet är nog trial versionen, du får prova det i 30 dagar sedan funkar det inte längre, jag provade det en gång, fattade ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 12 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 och jag gjorde det men när jag ska installera den så står det "A qualifying version of After effekts was not detected" Vad är det som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 haha men ursäkta då.. jag trodde han menade hur man gjorde det med ansiktet och inte med hjälp av effekter så sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 och jag gjorde det men när jag ska installera den så står det "A qualifying version of After effekts was not detected" Vad är det som är fel? Tror du har valt att ladda ner version, se till att det du laddar ner heter Trial Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 (redigerat) Japp, adobe after effects är svindyrt... Dock synd, då jag har blivit väldigt bra att göra filmeffekter i programmet! Redigerat 24 Januari 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Här finns tutorialen på effekten iaf: http://library.creativecow.net/articles/kr...eo-tutorial.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 tbh och ehum.. vem köper program för 3-4000 spänn.. :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 tbh och ehum.. vem köper program för 3-4000 spänn.. :> Företag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.