j0hn Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Har köpt vietnam nu, så jag kan svara på frågan. Det är väldigt kul men krävande min dator laggar till något när det är stid :( Men det kommer kanske en patch som fixar till det, har hört att flera har samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bego Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Exakt... Men snart kommer det ett annat BF ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 vilket BF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 De menar BF Vietnam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 9 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 De menar BF Vietnam! Det är ju det vi pratar om.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Japp! Det är ju det jag säger... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 japp det är roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 det är riktigt coolt.Det är det bästa online spelet jag har spelat!!kööp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 BF=kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 BF=inte kul BF=SVIN KUL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 indy va? är inte bf kult med det är roligt :s Battlefield 1942 är roligare än vietnam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.