slabb Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Nu har fallout 3 varit ute ett tag men vad kommer dem göra nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 (redigerat) Fallout 4 eller Elder Scrolls 5? Redigerat 14 Januari 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 ryktas att dom ska göra ett onlinespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 De jobbar på elderscrolls fem tror jag. ( kommer antagligen annonseras i år på E3 eller något. ) Men det kommer också släppas DLC till f3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 The elder scrolls 5 ryktas släppas 2011 enligt nyheter på tesnexus.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Jag kommer mörda hela skitet innan de hittar på mer djävulskap. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Rogue Warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Rogue Warrior Blev inte Rogue Warrior nerlagt? @Airconditioner: Bättre att dem forsätter Fallout franchisen än att den långsamt blir bortglömd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Rogue Warrior Blev inte Rogue Warrior nerlagt? @Airconditioner: Bättre att dem forsätter Fallout franchisen än att den långsamt blir bortglömd. It will NEVER be forgotten! Just nu gör de väl expansioner/DLC till Fallout 3, vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Rogue Warrior Blev inte Rogue Warrior nerlagt? @Airconditioner: Bättre att dem forsätter Fallout franchisen än att den långsamt blir bortglömd. It will NEVER be forgotten! Just nu gör de väl expansioner/DLC till Fallout 3, vad jag vet. Säg inte det, dagens spelare börjar bli mer och mer elitist. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.