Gäst Member Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Här diskuterar vi allt om KISS. KISS är en amerikansk hårdrocksgrupp. Gruppen, som har sålt över 100 miljoner skivor, grundades den 3 januari 1973. Bandet består av Paul Stanley (sång/kompgitarr), Gene Simmons (sång/bas), Tommy Thayer (gitarr/sång) och Eric Singer (trummor/sång). Min favoritlåt med de är I Was Made For Loving You och Forever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Jag gillade KISS är jag va 6 år... Jag vet inte varför, jag tyckte bara att dom va bra :cool: Jag vet inte riktigt om jag tycker att dom är bra nu, just nu gillar jag Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Jag gillade KISS är jag va 6 år... Jag vet inte varför, jag tyckte bara att dom va bra :cool: Jag vet inte riktigt om jag tycker att dom är bra nu, just nu gillar jag Metallica Jo, det var för sex år sedan dem var populära. Dock gillar jag de, sedan de bildades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Jag gillade KISS är jag va 6 år... Jag vet inte varför, jag tyckte bara att dom va bra :cool: Jag vet inte riktigt om jag tycker att dom är bra nu, just nu gillar jag Metallica Jo, det var för sex år sedan dem var populära. Dock gillar jag de, sedan de bildades. Ja, fast du väl inte född när de bildades? Du kanske har gillat de hela livet? Jag har inget emot Kiss, men inte direkt något jag sitter och lyssnar på. Helt okej, definitivt bättre än mycket av dagens skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Gillade också Kiss som barn, pga deras outfits. Men musiken är inte så dålig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Jag gillade KISS är jag va 6 år... Jag vet inte varför, jag tyckte bara att dom va bra :cool: Jag vet inte riktigt om jag tycker att dom är bra nu, just nu gillar jag Metallica Jo, det var för sex år sedan dem var populära. Dock gillar jag de, sedan de bildades. Ja, fast du väl inte född när de bildades? Du kanske har gillat de hela livet? Jag har inget emot Kiss, men inte direkt något jag sitter och lyssnar på. Helt okej, definitivt bättre än mycket av dagens skit. Ja, det var det jag menade. Älskade de från fyra år. Började sjunga en av deras låtar då jag fyra år. "Forever-låten". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Jag lärde mig refrängen till I was made for loving you på piano när jag var ganska liten, jag minns inte hur liten. De är väl helt okej. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Jag lärde mig refrängen till I was made for loving you på piano när jag var ganska liten, jag minns inte hur liten. De är väl helt okej. ^_^ Den är väldigt lätt att spela, hela låten alltså. Introt är nog det lättaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 OK musik, men jag hatar deras make-up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 OK musik, men jag hatar deras make-up. Håller med dig. För mycket make-up Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 OK musik, men jag hatar deras make-up. Det är inte alltid dom kör med make-up, men jag håller med. Deras musik är helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 KISS e kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.