Hoppa till innehåll

Kiss


Gäst Member

Rekommendera inlägg

Här diskuterar vi allt om KISS.

 

KISS är en amerikansk hårdrocksgrupp. Gruppen, som har sålt över 100 miljoner skivor, grundades den 3 januari 1973. Bandet består av Paul Stanley (sång/kompgitarr), Gene Simmons (sång/bas), Tommy Thayer (gitarr/sång) och Eric Singer (trummor/sång).

 

Min favoritlåt med de är I Was Made For Loving You och Forever.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillade KISS är jag va 6 år...

Jag vet inte varför, jag tyckte bara att dom va bra :cool:

 

Jag vet inte riktigt om jag tycker att dom är bra nu, just nu gillar jag Metallica

Jo, det var för sex år sedan dem var populära. Dock gillar jag de, sedan de bildades.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillade KISS är jag va 6 år...

Jag vet inte varför, jag tyckte bara att dom va bra :cool:

 

Jag vet inte riktigt om jag tycker att dom är bra nu, just nu gillar jag Metallica

Jo, det var för sex år sedan dem var populära. Dock gillar jag de, sedan de bildades.

 

Ja, fast du väl inte född när de bildades? Du kanske har gillat de hela livet?

 

Jag har inget emot Kiss, men inte direkt något jag sitter och lyssnar på. Helt okej, definitivt bättre än mycket av dagens skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillade KISS är jag va 6 år...

Jag vet inte varför, jag tyckte bara att dom va bra :cool:

 

Jag vet inte riktigt om jag tycker att dom är bra nu, just nu gillar jag Metallica

 

Jo, det var för sex år sedan dem var populära. Dock gillar jag de, sedan de bildades.

 

Ja, fast du väl inte född när de bildades? Du kanske har gillat de hela livet?

 

Jag har inget emot Kiss, men inte direkt något jag sitter och lyssnar på. Helt okej, definitivt bättre än mycket av dagens skit.

 

Ja, det var det jag menade. Älskade de från fyra år. Började sjunga en av deras låtar då jag fyra år. "Forever-låten".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag lärde mig refrängen till I was made for loving you på piano när jag var ganska liten, jag minns inte hur liten.

De är väl helt okej. ^_^

Den är väldigt lätt att spela, hela låten alltså. Introt är nog det lättaste.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...