Gäst jagekung Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Jag undrar vf man får varningar och tillsägelser om man säger typ f*n eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Jag undrar vf man får varningar och tillsägelser om man säger typ f*n eller liknande? Det är nog inte så artigt att gå runt och säga f*n f*n hela tiden. btw varför ska det vara ens nödvändigt att använda svordomar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Eftersom man ska vara trevliga mot varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Jag undrar vf man får varningar och tillsägelser om man säger typ f*n eller liknande?Låt bara bli att säga det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Jag svär ofta, och får f*n aldrig någon tillsägelse/varning för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Alla tror att du är ett överreagerande barn om du svär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Beror väl på hur man uttrycker sig. Jag är ett Metallica f*n! f*n vad jag mår dåligt f*n vad du är korkad Jag har aldrig blivit varnad eller tillsagt för att använt ordet "f*n". Vet inte om man kan bli varnad för §1, för det. Men som sagt, visa förnuft när ni skriver och tänk på §2. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Det är inte svordomen i sig som ger tillsägelser utan det är det beror på var man använder den i Raptomex exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 (redigerat) Får man en varning eller tillsägelse för att man säger f*n, j*vlar, k*k eller dylikt tycker jag att ni har tagit fuska.se to rock botton. EDIT: Även fast forumet är instoppat med p12or så kan dom faktiskt tolerera svordommar nu för tiden... ,> Redigerat 16 Januari 2009 av Amo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 (redigerat) Ett exempel på att man kan få tillsägelse/varning om man skriver f*n: - f*n vad du är jobbig! gåt utt från fuska.se för f*n! Ett oskyldigt exempel: - f*n vad jag har ont i benet, måste till doktorn, ses. Eller ja ni fattar ju. Redigerat 16 Januari 2009 av ihabba123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Man får helt enkelt inte använda ovårdat språk här på sidan. Det är inte trevligt, det vill säga. Det skulle inte vara kul om alla här på Fuska skulle säga "f*n" hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Sen förekommer väl ofta svordomar tillsammans med personliga påhopp och sådant, och då leder det ju till en varning/tillsägelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.