DiRtY Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 tja, har märkt att jag pissar mer än vanligt ( asså fler gånger per dag) förr gjorde jag det typ 2 gånger om dagen men nu e jag typ pisse nödigt as ofta och gör det typ 6-8 gånger om dagen, nån som vet vad det kan bero på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Du dricker kanske mer än vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 För mycket coca-cola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Diabetes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Kanske lanar mycket och då dricker du mycket Coca-Cola och Red Bull kanske är därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 min kusin pissade 24/7 när hon fick diabetes så det kan vara det kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Om man får typ 2-diabetes är det vanligt att man är trött både fysiskt och psykiskt blir mer törstig kissar oftare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Du kanske kollar på för många skräckfilmer. ^_^ Sen så dricker du väl vatten mer än vanligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Diabetes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Ibland pissar jag mer och ibland inte. det är nog inget fel på dig, jag har inte diabetes heller. För om det var så, så skulle jag vara rätt död utan insulinsprutor så det är nog ingen fara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Det är pga vatten, diabetes kan det såklart också vara. Men det låter mer logiskt att det är pga vattnet att man släpper ut urinet mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Det är pga vatten, diabetes kan det såklart också vara. Men det låter mer logiskt att det är pga vattnet att man släpper ut urinet mer.wat? OnT: Kan vara diabetes, vänta och se en vecka typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.