kuzunee Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 (redigerat) Hejsan tänkte tipsa om ett bra onlinespel det är rätt likt tribalwars och det heter Rivaity, Spelet är helsvenskt och sköna användare och community. http://www.rivality.se/ kan ni regga er. Diskussion - vilka sorters online spel tycker du är roligast tribalwars lookalike eller flash spel? OBS viktigt att veta man har nybörjarskydd de tre första dagarna efter registeringen, man kan även skapa alliancer (claner) Redigerat 16 Januari 2009 av WASD tog bort REF-länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Bättre, mer detaljerad beskrivning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 (redigerat) Ser ju inte kul ut. Det är som travian alltså. Redigerat 16 Januari 2009 av SID Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 (redigerat) Jag spelade det och registrerade, men efter 10 minuter så blev jag uttråkad. Så jag rekommenderar inte detta spel :S Redigerat 17 Januari 2009 av Estevan137 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Har provat helt okej spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 (redigerat) Är inte detta fusk-olagligt? alltså bruten regel? att skriva en länk till en annan sida? eller är ja knäpp? Redigerat 18 Januari 2009 av Senshi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Är inte detta fusk-olagligt? alltså bruten regel? att skriva en länk till en annan sida? eller är ja knäpp? Nej, hur kan det vara mot reglerna att länka till ett Webbspel i Webbspels-forumet? Däremot hade han en ref-länk där först, och det är emot reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Informationen om spelet på sidan ser rätt så schön ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 eftersom det är en spammer så rekommenderar jag er inte att prova spelet och att säga det är skit om någon undrar om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Boooring. Det var precis som tribalwars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 vad het3er du där??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Jag började spela idag eftersom jag slutat med tribal, det ser rätt så kul ut men är ju segt i början, har 63XP just nu och ligger i nordväst, mitt namn kan ni lista ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.