ELF Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 sen tycker jag det borde vara pc only...inte 50 år gamla konsol spel som gjordes i 2 exemplar...Jag har varken gjort det ena eller det andra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Ett av mina favorit spel kommer här...Mer ledtrådar kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Petters Äventyr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Okej då. fler ledtrådar.Då väntar jag med att avslöja det. Tillverkaren av spelet heter 3D Realms. Samma tillverkare som Duke Nukem 3D. Spelet finns på deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 (redigerat) Crystal caves? Edit: Nån annan får posta en bild om jag har rätt :P Redigerat 2 April 2009 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Crystal caves? Edit: Nån annan får posta en bild om jag har rätt :P RÄTT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 (redigerat) Kanske lite väl lätt... Redigerat 2 April 2009 av Yoshihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Archaic Age? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Age of Mythology Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Age of Empires Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Age of MythologyRätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.