Hoppa till innehåll

Quest Helper


zkAro
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja! Tänkte ladda ner en QuestHelper från Curse.com men vet inte om det är virusfritt eller någonting.. Vi har också ett dåligt virusskydd som heter Telia F-Secure (som redigt suger) så jag vet inte om jag vågar ladda ner en QuestHelper därifrån med mitt dåliga virusskydd. Snälla jag vill ha snabba svar tack! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tja! Tänkte ladda ner en QuestHelper från Curse.com men vet inte om det är virusfritt eller någonting.. Vi har också ett dåligt virusskydd som heter Telia F-Secure (som redigt suger) så jag vet inte om jag vågar ladda ner en QuestHelper därifrån med mitt dåliga virusskydd. Snälla jag vill ha snabba svar tack! :D

DET FINNS INTE VIRUS PÅ POPULÄRA ADDONS, oki :->
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Curse är en säker och virus fri källa för addons

Vem som helst kan ladda upp filer på curse.com. Det är inte 100% säkert. Kolla kommentarerna, populära addons är nästan alltid säkra :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska ladda ner QuestHelper 0.83 eller nånting och jag klickar "Download" och sen står det typ automatic install och manual install, vet inte vilket jag ska välja, och ännu en gång: är det virus i nedladdningen? för vårt virusskydd är verkligen dåligt säger jag bara (Telia F-Secure).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är säkert, och du ska klicka på manual install.

Hehe, skulle precis ladda ner det när en ruta kom och det stod något liknande "Filer från Internet kan vara användbara men kan också skada datorn, om du inte litar på utgivaren bör du inte ladda ner det." Så nu vågar jag inte ladda ner det bara för det.. Är så j*vla rädd för virus och sånt :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Det är säkert, och du ska klicka på manual install.

Hehe, skulle precis ladda ner det när en ruta kom och det stod något liknande "Filer från Internet kan vara användbara men kan också skada datorn, om du inte litar på utgivaren bör du inte ladda ner det." Så nu vågar jag inte ladda ner det bara för det.. Är så j*vla rädd för virus och sånt :P

 

Men herregud. Det kommer likadant på varenda j*vla fil du laddar ner.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är säkert, och du ska klicka på manual install.

Hehe, skulle precis ladda ner det när en ruta kom och det stod något liknande "Filer från Internet kan vara användbara men kan också skada datorn, om du inte litar på utgivaren bör du inte ladda ner det." Så nu vågar jag inte ladda ner det bara för det.. Är så j*vla rädd för virus och sånt :P

 

Men herregud. Det kommer likadant på varenda j*vla fil du laddar ner.

 

hahaha ja jag vet men jag är jävligt rädd av mig :P vet inte om jag ska ladda ner den... eller va f*n, jag laddar ner den och virussöker den. Men i vilken fil i wowfilen ska man lägga questhelpern i sen?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är säkert, och du ska klicka på manual install.

Hehe, skulle precis ladda ner det när en ruta kom och det stod något liknande "Filer från Internet kan vara användbara men kan också skada datorn, om du inte litar på utgivaren bör du inte ladda ner det." Så nu vågar jag inte ladda ner det bara för det.. Är så j*vla rädd för virus och sånt :P

 

Men kom igen, ladda ner skiten bara <.<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...