Hoppa till innehåll

Vad Tycker Ni?


SoulOfDeath

Rekommendera inlägg

Jag bryr mig inte, använder engelska. Det är väl bra för dem som vill ha alternativet Svenska pga olika orsaker? Vad finns det för negativa saker med det? Använd Engelska om ni inte vill använda svenska.

Kolla mitt senaste inlägg, det kommer massa skit under featured videos.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag bryr mig inte, använder engelska. Det är väl bra för dem som vill ha alternativet Svenska pga olika orsaker? Vad finns det för negativa saker med det? Använd Engelska om ni inte vill använda svenska.

Kolla mitt senaste inlägg, det kommer massa skit under featured videos.

 

Jag kollade först på svenska sen på engelskan, samma sak på båda.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag bryr mig inte, använder engelska. Det är väl bra för dem som vill ha alternativet Svenska pga olika orsaker? Vad finns det för negativa saker med det? Använd Engelska om ni inte vill använda svenska.

Kolla mitt senaste inlägg, det kommer massa skit under featured videos.

 

Jag kollade först på svenska sen på engelskan, samma sak på båda.

 

Jag menar att det kommer bara svenska skit-videos under featured när man använder engelska youtube, det är det ända nackdelen jag hittat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En sak stämmer. Dom kommer från krigsdrabbade länder till vårt fina Sverige, bosätter sig i ökända delar av Sverige, hamnar i bråk med polisen och lokalbefolkning och påstår att vi är elaka mot dem!

 

 

Jag fattar inte!

 

 

Varför starta ett till "krig"??

 

Och sen tycker jag att dem MINST ska lära sig svenska. Hur ska man annars kunna prata vett med dem?

 

 

Sverige kommer snart bli överbefolkat med bråk nästan överallt. Dem kan försöka lösa krisen i sina egna länder?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

En sak stämmer. Dom kommer från krigsdrabbade länder till vårt fina Sverige, bosätter sig i ökända delar av Sverige, hamnar i bråk med polisen och lokalbefolkning och påstår att vi är elaka mot dem!

 

 

Jag fattar inte!

 

 

Varför starta ett till "krig"??

 

Och sen tycker jag att dem MINST ska lära sig svenska. Hur ska man annars kunna prata vett med dem?

 

 

Sverige kommer snart bli överbefolkat med bråk nästan överallt. Dem kan försöka lösa krisen i sina egna länder?

Jo, det är mycket man som civilperson kan göra för att stoppa ett krig http://forums.left4green.com/style_emoticons/default/funny.gif

Jag tror inte att du skulle gå ut mitt på gatan och skrika "SLUTA ATTACKERA!" till Israels soldater samtidigt som du får en bomb eller två i ansiktet.

Du vet väl att den som stoppar kriget i t.ex. Israel, kommer att få Nobelpriset? Tro mig, folk har redan försökt..

Redigerat av Mindtwistah
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo det är ju sant, men det var inte riktigt som jag menade...

 

 

Men varför kriga överhuvudtaget?

 

En värld utan krig = utopia, eller?

Utopia = inga krig, ingen svält, inga sjukdomar, inga bekymmer.. det är Utopia i min mening.

Sen hur kan det den här tråden ha gått från Youtube på svenska till detta?

 

OnT: Youtube på svenska är värdelöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker att det youtube har fört in med copyright skiten ska bort igen. vad är det för ide igentligem? ta bort en låt ngn har rippat från en skiva. så det får 1/10 och om dom ska ta så alvarligt på saken så kan dom ju ta bort alla copyrightade bilder och sån skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst mammarumpa

tycker att det youtube har fört in med copyright skiten ska bort igen. vad är det för ide igentligem? ta bort en låt ngn har rippat från en skiva. så det får 1/10 och om dom ska ta så alvarligt på saken så kan dom ju ta bort alla copyrightade bilder och sån skit.

 

 

 

vad menar du

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som svar på alla frågor om jag är rasist, så kan jag svara att jag inte är det, men jag hatar invandrare som kommer till sverige och inte lär sig svenska och eller engelska, och dessutom bara förstör!!!! Dem borde ju f*n skickas tillbaka till deras krigsdrabbade hemländer och dem håller på!!!!!!!!!!!!

 

Du är en rascist när du säger så.

 

Rasist är en som hatar ett eller flera folk slag, jag hatar bara folk som kommer o förstör i ett land som tar i mot dem för deras land är krigsdrabbat!!! Dem borde vara tacksamma då!!

 

 

"Rasism är ett ord som beskriver uppdelningen av människor i ett rassystem där vissa raser är underställda andra. Det används för att beteckna ett synsätt, ett sätt att behandla människor, och/eller en samhällelig struktur. Liknande men inte fullt ut rasistiska synsätt kallas ofta för främlingsfientlighet.[1]

 

FN:s konvention om att eliminera alla former av rasdiskriminering definierar rasdiskriminering som

” ...varje skillnad, undantag, inskränkning eller företräde på grund av ras, hudfärg, härstamning eller nationellt eller etniskt ursprung, som har till syfte eller verkan att omintetgöra eller inskränka erkännandet, åtnjutandet eller utövandet, på lika villkor, av mänskliga rättigheter och grundläggande friheter på politiska, ekonomiska, sociala, kulturella eller andra områden av det offentliga livet."

 

Källa, wikipedia

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...