Gäst mammarumpa Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 bryr mig inte,huvudsaken är väl ändå att man kan kolla på videos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mammarumpa Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Ajajaja, men du borde väl bry dej, eller? För om man har på svenska så kommer det upp en massa skitvideos som hälften av alla stör sig på och ignorerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Som svar på alla frågor om jag är rasist, så kan jag svara att jag inte är det, men jag hatar invandrare som kommer till sverige och inte lär sig svenska och eller engelska, och dessutom bara förstör!!!! Dem borde ju f*n skickas tillbaka till deras krigsdrabbade hemländer och dem håller på!!!!!!!!!!!! Du är en rascist när du säger så. Rasist är en som hatar ett eller flera folk slag, jag hatar bara folk som kommer o förstör i ett land som tar i mot dem för deras land är krigsdrabbat!!! Dem borde vara tacksamma då!! "Rasism är ett ord som beskriver uppdelningen av människor i ett rassystem där vissa raser är underställda andra. Det används för att beteckna ett synsätt, ett sätt att behandla människor, och/eller en samhällelig struktur. Liknande men inte fullt ut rasistiska synsätt kallas ofta för främlingsfientlighet.[1] FN:s konvention om att eliminera alla former av rasdiskriminering definierar rasdiskriminering som ” ...varje skillnad, undantag, inskränkning eller företräde på grund av ras, hudfärg, härstamning eller nationellt eller etniskt ursprung, som har till syfte eller verkan att omintetgöra eller inskränka erkännandet, åtnjutandet eller utövandet, på lika villkor, av mänskliga rättigheter och grundläggande friheter på politiska, ekonomiska, sociala, kulturella eller andra områden av det offentliga livet." Källa, wikipedia Hur kan du då kalla mig rasist??? Jag tycker att bara att man ska lära sig det språk som talas i det land man bor utantill... Okey, det var fel av mig att säga att det bara var blattar som använder utube på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mammarumpa Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Jag håller med dej till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Jag håller med dej till 100%Kan du snälla sluta med dina spam inlägg??? Jag håller på att få ryck på dem!!!!!!!!!!! Och en sak till, är du samma person som member??? för ni beter er på nästan samma sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Jag tycler Youtube på svenska är en ganska självklar sak. Jag menar: Om det inte behövdes på svenska så skulle dom väl inte göra det? Det är troligtvis för småbarn som inte kan någon engelska, eller för invandrare som håller på för fullt med att lära sig svenska. MEN, youtubes dåliga övesättningar gör svenska-inlärningen sämre tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Jag tycler Youtube på svenska är en ganska självklar sak. Jag menar: Om det inte behövdes på svenska så skulle dom väl inte göra det? Det är troligtvis för småbarn som inte kan någon engelska, eller för invandrare som håller på för fullt med att lära sig svenska. MEN, youtubes dåliga övesättningar gör svenska-inlärningen sämre tycker jag. Men varför behövs det om mer än 50% av alla vids är på engelska?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Texten menade jag. Men det beror ju på hur man ser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 0/10 riktigt dåligt det är bara dum huvuden som använder svenska youtube lär er engelska och kan man inte så gå in på lexikon24 för där kan du skriva hela meningar och få dom översatta ;) Som svar på alla frågor om jag är rasist, så kan jag svara att jag inte är det, men jag hatar invandrare som kommer till sverige och inte lär sig svenska och eller engelska, och dessutom bara förstör!!!! Dem borde ju f*n skickas tillbaka till deras krigsdrabbade hemländer och dem håller på!!!!!!!!!!!! Du är en rascist när du säger så. Rasist är en som hatar ett eller flera folk slag, jag hatar bara folk som kommer o förstör i ett land som tar i mot dem för deras land är krigsdrabbat!!! Dem borde vara tacksamma då!! jag tycker inte han/hon är rasist men jag gillar inte invandrare som kommer till olika länder och skiter i jobb och utbildning och som förstör för länderna för när dom gör det kan dom dra hem ögonaböj och för det behöver man inte vara rasist för en rasist kan vara en irak som hatar ett annat land så sluta säga rasist till olika personer och när jag ändå håller på så ta av er huklena som många kvinnor bär ni är i sverige för f*n. god natt :angry: "Rasism är ett ord som beskriver uppdelningen av människor i ett rassystem där vissa raser är underställda andra. Det används för att beteckna ett synsätt, ett sätt att behandla människor, och/eller en samhällelig struktur. Liknande men inte fullt ut rasistiska synsätt kallas ofta för främlingsfientlighet.[1] FN:s konvention om att eliminera alla former av rasdiskriminering definierar rasdiskriminering som ” ...varje skillnad, undantag, inskränkning eller företräde på grund av ras, hudfärg, härstamning eller nationellt eller etniskt ursprung, som har till syfte eller verkan att omintetgöra eller inskränka erkännandet, åtnjutandet eller utövandet, på lika villkor, av mänskliga rättigheter och grundläggande friheter på politiska, ekonomiska, sociala, kulturella eller andra områden av det offentliga livet." Källa, wikipedia Hur kan du då kalla mig rasist??? Jag tycker att bara att man ska lära sig det språk som talas i det land man bor utantill... Okey, det var fel av mig att säga att det bara var blattar som använder utube på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.