Hoppa till innehåll

Vad Tycker Ni?


SoulOfDeath

Rekommendera inlägg

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst mammarumpa

Ajajaja, men du borde väl bry dej, eller?

 

 

 

För om man har på svenska så kommer det upp en massa skitvideos som hälften av alla stör sig på och ignorerar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som svar på alla frågor om jag är rasist, så kan jag svara att jag inte är det, men jag hatar invandrare som kommer till sverige och inte lär sig svenska och eller engelska, och dessutom bara förstör!!!! Dem borde ju f*n skickas tillbaka till deras krigsdrabbade hemländer och dem håller på!!!!!!!!!!!!

 

Du är en rascist när du säger så.

Rasist är en som hatar ett eller flera folk slag, jag hatar bara folk som kommer o förstör i ett land som tar i mot dem för deras land är krigsdrabbat!!! Dem borde vara tacksamma då!!

 

 

"Rasism är ett ord som beskriver uppdelningen av människor i ett rassystem där vissa raser är underställda andra. Det används för att beteckna ett synsätt, ett sätt att behandla människor, och/eller en samhällelig struktur. Liknande men inte fullt ut rasistiska synsätt kallas ofta för främlingsfientlighet.[1]

 

FN:s konvention om att eliminera alla former av rasdiskriminering definierar rasdiskriminering som

...varje skillnad, undantag, inskränkning eller företräde på grund av ras, hudfärg, härstamning eller nationellt eller etniskt ursprung, som har till syfte eller verkan att omintetgöra eller inskränka erkännandet, åtnjutandet eller utövandet, på lika villkor, av mänskliga rättigheter och grundläggande friheter på politiska, ekonomiska, sociala, kulturella eller andra områden av det offentliga livet."

 

Källa, wikipedia

 

Hur kan du då kalla mig rasist??? Jag tycker att bara att man ska lära sig det språk som talas i det land man bor utantill... Okey, det var fel av mig att säga att det bara var blattar som använder utube på svenska.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ShadowZelda

Jag tycler Youtube på svenska är en ganska självklar sak.

 

Jag menar: Om det inte behövdes på svenska så skulle dom väl inte göra det?

 

Det är troligtvis för småbarn som inte kan någon engelska, eller för invandrare som håller på för fullt med att lära sig svenska.

 

MEN, youtubes dåliga övesättningar gör svenska-inlärningen sämre tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycler Youtube på svenska är en ganska självklar sak.

 

Jag menar: Om det inte behövdes på svenska så skulle dom väl inte göra det?

 

Det är troligtvis för småbarn som inte kan någon engelska, eller för invandrare som håller på för fullt med att lära sig svenska.

 

MEN, youtubes dåliga övesättningar gör svenska-inlärningen sämre tycker jag.

Men varför behövs det om mer än 50% av alla vids är på engelska??
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ponta500

0/10 riktigt dåligt det är bara dum huvuden som använder svenska youtube lär er engelska och kan man inte så gå in på lexikon24 för där kan du skriva hela meningar och få dom översatta ;)

 

Som svar på alla frågor om jag är rasist, så kan jag svara att jag inte är det, men jag hatar invandrare som kommer till sverige och inte lär sig svenska och eller engelska, och dessutom bara förstör!!!! Dem borde ju f*n skickas tillbaka till deras krigsdrabbade hemländer och dem håller på!!!!!!!!!!!!

 

Du är en rascist när du säger så.

Rasist är en som hatar ett eller flera folk slag, jag hatar bara folk som kommer o förstör i ett land som tar i mot dem för deras land är krigsdrabbat!!! Dem borde vara tacksamma då!!

 

jag tycker inte han/hon är rasist men jag gillar inte invandrare som kommer till olika länder och skiter i jobb och utbildning och som förstör för länderna för när dom gör det kan dom dra hem ögonaböj och för det behöver man inte vara rasist för en rasist kan vara en irak som hatar ett annat land så sluta säga rasist till olika personer och när jag ändå håller på så ta av er huklena som många kvinnor bär ni är i sverige för f*n. god natt :angry:

 

"Rasism är ett ord som beskriver uppdelningen av människor i ett rassystem där vissa raser är underställda andra. Det används för att beteckna ett synsätt, ett sätt att behandla människor, och/eller en samhällelig struktur. Liknande men inte fullt ut rasistiska synsätt kallas ofta för främlingsfientlighet.[1]

 

FN:s konvention om att eliminera alla former av rasdiskriminering definierar rasdiskriminering som

...varje skillnad, undantag, inskränkning eller företräde på grund av ras, hudfärg, härstamning eller nationellt eller etniskt ursprung, som har till syfte eller verkan att omintetgöra eller inskränka erkännandet, åtnjutandet eller utövandet, på lika villkor, av mänskliga rättigheter och grundläggande friheter på politiska, ekonomiska, sociala, kulturella eller andra områden av det offentliga livet."

 

Källa, wikipedia

 

Hur kan du då kalla mig rasist??? Jag tycker att bara att man ska lära sig det språk som talas i det land man bor utantill... Okey, det var fel av mig att säga att det bara var blattar som använder utube på svenska.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...