Red_fox2 Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Tjena, har funderingar på att skaffa en ds eller en psp , men vilken av dessa konsoler är bäst om man struntar i speltitlarna? (tkr själv psp verkar ha bättre spelutbud) Kom med för och nackdelar om dem båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 kan inget om ds så jag skriver om Psp. dvs. att jag tycker psp är ett bättre val. Roligare spel, Bra att ha med sig när man åker bil, buss osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Tycker själv DS då Nintendo alltid haft ett bättre utbud på bärbara-speltitlar. Spel över nätet är dessutom riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Nintendo DS är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Som Nintendofan måste jag säga DS, sorry Sony fanboys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 DS känns fräschare och mer unikt. PSP är som ett mini playstation 2. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Nintendo DS skulle jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Om du tycker att psp har bättre spel, varför inte välja den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Jag tycker att PSP och DS är bra på sitt sätt, men om man måste välja så säger jag DS. Om du väljer DS kan du köpa den senaste versionen DSi Om du väljer PSP, köp PSP 3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 PSP! Men vaf DSi? Den har en kass kamera och man kan inte ens spela Gameboy spel något mer -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 19 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Någon som vet hur webläsarna är i dom båda? och om det finns några chatt och multimedia program till dom(har noll koll) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Jag skulle tagit PSP, bättre grafik,spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.