Gäst ihabba123 Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/u...ticle4193479.ab Nä hon dog inte skojade bara. Men väldigt roligt när hon flippar ur :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Hon är helt sjuk. Gud vad hon flippade ut, men hon var snygg också. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 När ska man slippa denna ur kassa P12 humorn? Förklara för mig vart det roliga är ni snälla, för jag förstår inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 (redigerat) När ska man slippa denna ur kassa P12 humorn? Förklara för mig vart det roliga är ni snälla, för jag förstår inte. Jag lider med dig. Det enda jag tyckte var roligt är ju själva tanken, lite ironiskt. Redigerat 21 Januari 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Hon är helt sjuk. Gud vad hon flippade ut, men hon var snygg också. =) Milf hunter. Den sög ju totalt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 2 Words! Anger Management! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 varför skratta? det är ju från aftonbladet´s tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Ingen vill nog ringa henne efter dedär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 (redigerat) Jag skulle nog också känt mig ganska frustrerad efter ha stått där i ca 30 mins* och ingen ringer så man kan gå hem. Sen var nog svaret ganska enkelt, det var nog därför hon fick ADHD. *Ironi Redigerat 21 Januari 2009 av Jacquot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Hon är helt sjuk. Gud vad hon flippade ut, men hon var snygg också. =) Milf hunter. Den sög ju totalt.. [Y] Jätterolig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 det e roligare att se hon som spyr i en sånt där gissa ordet show ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 hon blir säkert gang bangad av 5 ukrainare om hon inte får in nåt samtal. fina tuttar :$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.