Smurf Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Tjo,jag har lagt upp en video nu på den där sidan då jag sjunger. http://www.mvid.se/?site=viewmedia&type=1&id=191 Kan jag får 1000 fm nu x]? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 (redigerat) Tjo,jag har lagt upp en video nu på den där sidan då jag sjunger. http://www.mvid.se/?site=viewmedia&type=1&id=191 Kan jag får 1000 fm nu x]? Skämmig. Redigerat 17 Februari 2009 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smurf Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Nee, jag e stolt. tack vare den rösten kom jag med i talang 2009 i tv4 ;) :D :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Nee, jag e stolt. tack vare den rösten kom jag med i talang 2009 i tv4 ;) :D :evil: ehm, lol. Hoppas jag ser dig på tv :P Hälsa till fuska.se på scenen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Tjo,jag har lagt upp en video nu på den där sidan då jag sjunger. http://www.mvid.se/?site=viewmedia&type=1&id=191 Kan jag får 1000 fm nu x]? Tycker synd om dig då du kommer i målbrottet om några år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smurf Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Alla kilar kommer ej in i de x] jag har inte gjort de på 15 år iaf ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Alla kilar kommer ej in i de x] jag har inte gjort de på 15 år iaf ;) Jo det med talang 2009, hälsa till alla fuska medlemmar som tittar xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Alla kilar kommer ej in i de x] jag har inte gjort de på 15 år iaf ;)Du är 15 och stavar som en på 10 bast medans du även ser ut som en på 10 bast?Du kommer kommer komma in i pubertetern någon gång, det skulle inte vara så kul att gå runt med en 5 centimetare när du ska lägga någon va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Alla kilar kommer ej in i de x] jag har inte gjort de på 15 år iaf ;)Sjunger hyffsat bra men du är ful som stryk HAHA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) "och där ditt ansikte SYNS" såg inte ngns ansikte i nån av filmerna.... Tjo,jag har lagt upp en video nu på den där sidan då jag sjunger. http://www.mvid.se/?site=viewmedia&type=1&id=191 Kan jag får 1000 fm nu x]? asså det är du som postade filmer där du skrek ut låten med tom petty? vrf läser du inte kommentarerna? starkars dig tycker jag... du sjunger faktiskt inte great...ont: aja ditt ansikte ser ju man så... och amo :) alla kommer in i pubertetern ngn gång :) jo smurf så är det... och ska du vara med i TV4? :)? grattis iaf då blir det värt att titta på den kanalen då xD Redigerat 17 Februari 2009 av Fatal1tyPro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) ÅH, UNDRA VARFÖR MEMBEr HAR TAGIT BORT SIN :rolleyes:Han har ju växt 14 år, då vill man ju uppdatera och inte ha kvar gamla filmer på när man var 15. :) :) Redigerat 17 Februari 2009 av WahWah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smurf Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Erm jag läser kommenarer på youtube..så trög e jag inte så jag inte läser dem -.-? men de e f*n mer personer som säger att ja sjunger bra..än vad de finns folk som säger att jag är dålig? vi får väl se vad dom säger..ska tv inspelas om ca 6-7 dagar..då får vi se ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg