knark Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Lova att hälsa :angry: Vad heter du BTW? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Erm jag läser kommenarer på youtube..så trög e jag inte så jag inte läser dem -.-? men de e f*n mer personer som säger att ja sjunger bra..än vad de finns folk som säger att jag är dålig? vi får väl se vad dom säger..ska tv inspelas om ca 6-7 dagar..då får vi se ^^ Tjocke Bert kommer såga dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smurf Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 jag bryr mig inte..? jag har ju redan blivit utagen av en talang souct så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 jag bryr mig inte..? jag har ju redan blivit utagen av en talang souct så.. Nice. Lycka till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Justeja! Tack för upplysningen WahW. Men, jag har inget å filma med, annars hade ni fått se mig rocka loss på min plastgura ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 btw Smurf försök att inte se så ledsen ut när du sjunger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Då är första inlägget uppdaterat med 3 nya videos. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 vad hände sen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Är Mvid nerlagd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Finfin bump Jesper... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Onödig bump. Låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg