Gäst Darkshiver Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 a jag vet inte vad ni lever i för samhälle där ute i sverige, men här mognar iaf folk hyffsat och håller inte på med sån barnslig skit. Inte alla lever i Wonderland, Dave. Vem lever i Wonderland till att börja med? Jag håller med Dave på denna punkt. Så du menar också att mobbning endast existerar bland småbarnen? Nej, storbarnen! WOIWIWWWIWWIWWWWIWWWIEEEEEE Lol, victorskämt. Hatar reklamen, astråkig...=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 a jag vet inte vad ni lever i för samhälle där ute i sverige, men här mognar iaf folk hyffsat och håller inte på med sån barnslig skit. Inte alla lever i Wonderland, Dave. Vem lever i Wonderland till att börja med? Jag håller med Dave på denna punkt. Så du menar också att mobbning endast existerar bland småbarnen? Vart sa jag endast? Vart sa Dave att det endast existerar bland småbarn?Där han lever växer folket upp, samma här. Det var det enda jag sa. OnT: Reklamen var faktiskt ganska tråkig, men den har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 visst kanske man tänker efter lite,men rädda barnen eller röda korset reklamen,när dom zomar ut ur en pansarvagns kanon eller skott hålen i en skol tavla får mig att tänka lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 visst kanske man tänker efter lite,men rädda barnen eller röda korset reklamen,när dom zomar ut ur en pansarvagns kanon eller skott hålen i en skol tavla får mig att tänka lite mer.håller med, det är det jag menar, det är kanske tråkigt att några få barn blir mobbade i några år men det finns faktiskt barn som det jävligt mycket värre som bör prioriteras, j*vla i-landsproblem är mobbingen, och det kan ni inte säga emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Bra låt, bra "sångare" :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 enligt kommunen jag bor i suger friends ordentligt (mest pga det faktiskt inte finns något vetenskapligt bevis på att friends faktiskt funkar) men reklamen är faktiskt skapligt hyfsad, målande om inte annat ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.