Gäst ShadowZelda Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Nån som har sett den? Den kom häromdan på Disney Channel, men jag missade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 jag zappade och såg nån sorts Behind the scene-version av hennes himla konsert. trodde inte att filmen hade gått än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 <_< Nej jag har inte sett den. Skulle nog aldrig vilja se den här filmen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Ej sett. Skall kanske ta och göra det. Vilken genre är det, btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Varje gång jag hör den där kossans namn, så får jag rysningar.. Annars, nej. Jag har inte sett den, då jag inte vill slita ut mina ögon. Skulle vara kul att kunna ta körkort sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Ej sett. Skall kanske ta och göra det. Vilken genre är det, btw? Snuffilm är det. Väldigt hemsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Ej sett. Skall kanske ta och göra det. Vilken genre är det, btw? Snuffilm är det. Väldigt hemsk. Memberfilm är det. Alldrig att jag ska ta och se någon majs - film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Men vafan, det är årets tjej/barn film, sluta göra narr av er själva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Hmm, jag måste faktiskt allvarligt talat erkänna att jag tycker tv-serien är rolig ibland... Men filmen har jag inte sett, den ser inte heller så bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Hannah Montana..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Kommer aldrig se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Barnporr ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.