NintendoGuy Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 (redigerat) Ladda ner de nu! FORT! Glömde säga att spelet bara finns på marketplace i en vecka så glöm inte bort de. Redigerat 27 Januari 2009 av NintendoGuy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 har inte live guld, bara cp:ar hela tiden. men ska försöka fixa det med en ny router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Tackar för att du sa det.. :-) Första Resident spelet jag spelar, om de inte va 2:an också på N64 rätt okej faktiskt... detta ser ju bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Har spelat lite grand, kan bara klara första banan dock därför jag dör direkt vid den där motorsågs zombien på andra banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 jag testa demot och tyckte bara att spelet kommer att suga så stort att jag inte kan fatta att nån köper det.det e BOOORING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 jag testa demot och tyckte bara att spelet kommer att suga så stort att jag inte kan fatta att nån köper det.det e BOOORING! Seriöst, spelet släpptes för länge sen, det äger hårt, och bumpa inte gamla trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Låt stackarn vara han vet inte vad han bablar om :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 jag testa demot och tyckte bara att spelet kommer att suga så stort att jag inte kan fatta att nån köper det.det e BOOORING!Det är säkert bara för att du är en sån som spammar skott.På RE5 är det tänkt att man ska vara strategisk (stavning). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Klockren recension på RE5: http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...Resident-Evil-5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Klockren recension på RE5: http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...Resident-Evil-5Haha, jag älskar Zero Punctuation, hans recensioner är sanna och roliga.Men han håller sig till samma ämne under hela recensionen, men jag måste hålla med han att AI'n är riktigt kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Klockren recension på RE5: http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...Resident-Evil-5Haha, jag älskar Zero Punctuation, hans recensioner är sanna och roliga.Men han håller sig till samma ämne under hela recensionen, men jag måste hålla med han att AI'n är riktigt kass. Som tur var så körde jag co-op hela tiden så jag behövde inte springa ifrån Sheva när hon försökte hela mig. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 JAG VET VISST VA JA PRATAR OM! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.