Ryssfemma Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Two And a Half Men Simpsons South Park Prison Break Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 (redigerat) På vilken kanal går one piece och bleach?Fuji TV och TV Tokyo? Har slutat följa Knight Rider nu, kollar bara ibland. Redigerat 19 Februari 2009 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 South Park Simpsons Trollkarlens hemligheter Hereos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 House, CSI Ny och Criminal minds. The OfficeHahah juste the office är bra :P bäst* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Prison Break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 The Office Hahah juste the office är bra :P bäst* Sett avsnittet där Oprah gästspelar? :P Ftw xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Börjat med Psych nu, rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Börjat med Psych nu, rätt bra.Blev inte den nerlagd efter 2 säsonger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Börjat med Psych nu, rätt bra.Blev inte den nerlagd efter 2 säsonger? 3e säsongen håller på nu :o Jag är dock bara på 1a men men, den is on going. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 The Office Hahah juste the office är bra :P bäst* Sett avsnittet där Oprah gästspelar? :P Ftw xD jag hoppas ni syftar på den brittiska orginalserien, och inte den amerikanska versionen <_> följer väl inte ngn serie för närvarande, men tycker om 2½men och frasier ganska mycket nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Prison Break är den enda serien som jag verkligen följer.South Park kollade jag på MTV förut,men dom visar ju samma säsonger om och om igen.Tur att Comedy Central och Canal+ finns.Våra värsta år,2 ½men,vänner,simpson,family guy är serier som jag kan kolla på men inget jag måste se.Följde Sarah Connor Chronicles och Breaking Bad förut men har inte sett någon av dom på länge så det är ingen idé att ens kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 (redigerat) The Simpsons Family Guy South Park ROCKS!! ^_^ Redigerat 2 Mars 2009 av NoMercy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.