Fjeddo Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 (redigerat) Jag brukar använda D:fi, Urban och Björn Axen fudge, de funkar bra. :) EDIT: Såg hur gammal tråden var nu... Redigerat 19 April 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Dax Wax är ju fan det värsta för hårbottnet, speciellt den röda! Man måste fan såga av huvudet för att det ska försvinna. Använd Maria Nila Wax, skönare Wax får du leta efter. Ser inte fettigt ut nånstans när du har det då det ser ut som om ditt hår är naturligt när det står upp på sättet du vill det. Dyr, men bra, håret är värdare än pengar så köp för f*n inte Dax Wax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 D:fi grön är det bästa jag har testat, fungerar skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 dax wax är allt som behövs, nuff said ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 dax wax är allt som behövs, nuff said !Man tappar ju förfan hela håret av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Använder difi blå, har ganska kort hår, funkar nice sen ibland använder jag urban. Funkar också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 dax wax är allt som behövs, nuff said !Man tappar ju förfan hela håret av det. Skulle inte tro på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 (redigerat) dax wax är allt som behövs, nuff said !Man tappar ju förfan hela håret av det. Du vet bara inte hur man handskas med det ;) Redigerat 19 April 2010 av hejhejhej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 dax wax är allt som behövs, nuff said ! Man tappar ju förfan hela håret av det. Du vet bara inte hur man handskas med det ;) Att förstöra ens hår är en lång process, senare vid livet så märker man om man kommer ihåg att man användt Dax Wax genom hela sin ungdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Det kan säkert variera från person till person, men Dax Wax är inte bra. Tydligen så täpper det till porerna i hårbotten eftersom det är så otroligt fett. Dessutom, Dax Wax är billigt, och billiga produkter är billiga av en anledning (lägre kvalité). Frisörer brukar avråda från att använda Dax Wax. Själv kör jag på Xclusive Stone Wax. Funkar kalas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Om ni inte har märkt det, så är denna tråd nästan ett år gammal. Den där Danska killen/tjejen gjorde en j*vligt onödig Bump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Det kan säkert variera från person till person, men Dax Wax är inte bra. Tydligen så täpper det till porerna i hårbotten eftersom det är så otroligt fett. Dessutom, Dax Wax är billigt, och billiga produkter är billiga av en anledning (lägre kvalité). Frisörer brukar avråda från att använda Dax Wax. Själv kör jag på Xclusive Stone Wax. Funkar kalas. Här kostar en burk 90 kr :visslar: Men jag håller med. Dax Wax är inget direkt som är bra. Det är så jävla jobbigt att få ur håret. Tog mig en vecka att få ur allt när jag bara använde vanligt schampo och inte diskmedel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.