Hoppa till innehåll

Bra Hårvax

D48

Rekommendera inlägg

• Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Dax Wax är ju fan det värsta för hårbottnet, speciellt den röda! Man måste fan såga av huvudet för att det ska försvinna. Använd Maria Nila Wax, skönare Wax får du leta efter. Ser inte fettigt ut nånstans när du har det då det ser ut som om ditt hår är naturligt när det står upp på sättet du vill det.

Dyr, men bra, håret är värdare än pengar så köp för f*n inte Dax Wax.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst hejhejhej

dax wax är allt som behövs, nuff said !

Man tappar ju förfan hela håret av det.

Du vet bara inte hur man handskas med det ;)

Redigerat av hejhejhej
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dax wax är allt som behövs, nuff said !

Man tappar ju förfan hela håret av det.

Du vet bara inte hur man handskas med det ;)

Att förstöra ens hår är en lång process, senare vid livet så märker man om man kommer ihåg att man användt Dax Wax genom hela sin ungdom.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan säkert variera från person till person, men Dax Wax är inte bra. Tydligen så täpper det till porerna i hårbotten eftersom det är så otroligt fett. Dessutom, Dax Wax är billigt, och billiga produkter är billiga av en anledning (lägre kvalité). Frisörer brukar avråda från att använda Dax Wax.

Själv kör jag på Xclusive Stone Wax. Funkar kalas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan säkert variera från person till person, men Dax Wax är inte bra. Tydligen så täpper det till porerna i hårbotten eftersom det är så otroligt fett. Dessutom, Dax Wax är billigt, och billiga produkter är billiga av en anledning (lägre kvalité). Frisörer brukar avråda från att använda Dax Wax.

Själv kör jag på Xclusive Stone Wax. Funkar kalas.

Här kostar en burk 90 kr :visslar: Men jag håller med. Dax Wax är inget direkt som är bra. Det är så jävla jobbigt att få ur håret. Tog mig en vecka att få ur allt när jag bara använde vanligt schampo och inte diskmedel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...