XboxLive Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Min favorit armour på Master chief är "Hayabusa-armour"(får man när man har alla 13/13 skulls . och Elite favvo armour är Ascetic-armor.(ascetic helmet (snyggaste) får man genom att göra en "Tripple-kill med energy sword" men ni kanske redan vet det.http://i185.photobucket.com/albums/x315/BTHR_Zero_X/Halo%203%20Profile%20Armour%20Pics/Elite%20Armours/04AsceticFrontShot.jpgAscetic armour.http://www.halo3planet.com/wp-content/uploads/2007/10/hayabusa.jpg Hayabusa armour. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Helmet: ODST (efter basic training) Shoulders: Hayabusa (7/13 skulls tror jag) Body: Katana (alla achievements) Primary color: Steel Secondary color: Silver Detail color: White Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Full Scout Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmartAssOnBrd Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 men hur kan du ha alla achievement när du har 7/13 skulls? för att man får anchivements av skulls Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 men hur kan du ha alla achievement när du har 7/13 skulls? för att man får anchivements av skullsMan behöver inte ha alla skullsen för hyabusa shoulders om det är det du menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Head: Hayabusa (alla skulls) Shoulders: Hayabusa (7/13 scouts) och Scout (upplåsa mongoose mowdown) Body: E.V.A (Klara Tsavo highway på normal eller svårare) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Head: Rogue Shoulders: Hayabusa/Hayabusa Body: Haya. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rsplaya Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Jag har bara det armor man har när man börjar för jag fick just reda på hur man byter armor =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Får kolla, men jag tror att jag har: Security helm Hayabusa left shoulder Eva Right shoulder Hayabusa body men är inte säker, ska kolla tills imon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Helmet: Security (1000Gamerscores i halo 3) Body: Katana (1000Gamerscores i Halo 3) Hayabus shoulders (7-9skulls tror ja) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 head: EOD body: EOD shoulders: security Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 min kompis: Hello my friend tipsed me about this forum; i can little swedish buy i explain in english if its OK, Head:Flaming hayabusa helmet Body: Eva Shooulder: both are eod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg