XboxLive Skrivet 24 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Funkar inte :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Klart det funkar om du kan vara inne på internet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
virtusoslinky Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Helmet... ODST Shoulder... Hayabusa Body... Katana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Helmet : Recon Shoulders : Recon Body : Recon Primary color : Lila Secondary color : Gul Alla armor Elite/Spartan alla achievements 1750/1750 G Legendary avklarat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 GT? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Helmet: ODST Shoulders: Recon Chest: Hayabusa Jag e rosa :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 GT?SLeepINGwhatER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bisa Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Helmet:Rouge Body:Katana Right shoulder:Hayabusa Left shoulder:Scout Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Helmet: ODST Shoulder: Höger: C.Q.B Vänster: Scout Body: Hayabusa (vill ha Katana, men jag suger så jag får den aldrig. ;: Primary color: Röd Secondary color: Mörkgrå Detail color: Blå =3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 (redigerat) så här ser jag ut (PS. har två gamertag) Bild 1 (hos mamma): darkrottweiler Bild 2 (hos pappa): flyawaychief [använder ibland full hayabusa eller EOD head med blandat på DarkRottweiler] Redigerat 19 Augusti 2010 av FlyawayChief Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Helmet: ODST Shoulders: Recon Body: Recon Primary Color: Brown Secondary Color: White Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 GT: killermachin3 1 Head: Recon Shoulders: Recon Body: Katana P Color: White S Color: Pale Lol: http://i51.tinypic.com/2dt0n81.jpg Bevis (om någon tycker annat): http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Default....hin3+1&sg=0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg