Offspring9 Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 The Offspring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Naw och Falukorv: Jag har lyssnat på dom lite innan, men inte lika mycket nu, då jag fått upp ögonen för Hellacopters, så Falukorv: Du behöver inte ge mig fakta jag redan visste ~ Hur ska jag veta vad du vet och inte vet? ;: Från vad du skrev där verkade du rätt ny på dem iallafall. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 (redigerat) Favoriter just nu: Bullet For My Valentine - Tears Don't Fall Hardcore Superstar - Beg For It In Flames - Disconnected Redigerat 27 Maj 2009 av Necromancer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuckaloco Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Favorit band Tipex (טיפקס), eller som de nu heter "Teapacks". Yes, jag har ovanligt val av musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Lyssnar inte på något speciellt band men om jag var tvungen att välja så är valet AC/DC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 cute is what we aim for <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Just nu så är det väl All that remains, Linkin Park, Dead By April, In Flames, BFMV, CoB, Slipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 All that remains, Linkin Park , In Flames , CoB , BFMV , Dead by april , korn , slipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 kent<3 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 kent<3 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 (redigerat) Mitt favorit band just nu måste jag säga är det svenska bandet Sparzanza, men toppen delas med All that remains och Lamb of God. :D Sparzanza - Black Heart (acoustic) Redigerat 24 Juni 2009 av spyro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 (redigerat) 1. Porcupine Tree 2. Opeth 3. Dream Theater 4. Anathema http://www.lastfm.se/user/Zantera :) Redigerat 25 Juni 2009 av Xenophobia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.