Hoppa till innehåll

Bästa Bandet


bisa
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Darkshiver

40220 = Coldplaymainstreamare

Hur pallar du? Spelar väl ingen roll, du tror väl inte Coldplay's kändaste låtar blev populära utan en anledning? Eler man räknas kanske bara som riktigt f*n om man gillar de lite mer okända låtarna?

 

Lökigt

 

 

Hur f*n pallar DU ?

 

Du är f*n patetisk.

 

Nej, men dagens ungdomar är oftast så att hör dom en låt med ett band som dom gillar. Så typ. "Åh, vilket bra band, hihi, Coldplay äger! <333333" Så har de hört t.ex. Viva La Vida eller Lost som spelas på radion och inte deras äldre låtar och så. De lyssnar på två låtar och säger sig vara fans eller älska bandet.

 

That's a joke.

 

Du är Lökig vet du va? Du är en hunter

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 195
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

40220 = Coldplaymainstreamare

 

Hur pallar du? Spelar väl ingen roll, du tror väl inte Coldplay's kändaste låtar blev populära utan en anledning? Eler man räknas kanske bara som riktigt f*n om man gillar de lite mer okända låtarna?

 

Lökigt

 

 

Hur f*n pallar DU ?

 

Du är f*n patetisk.

 

Nej, men dagens ungdomar är oftast så att hör dom en låt med ett band som dom gillar. Så typ. "Åh, vilket bra band, hihi, Coldplay äger! <333333" Så har de hört t.ex. Viva La Vida eller Lost som spelas på radion och inte deras äldre låtar och så. De lyssnar på två låtar och säger sig vara fans eller älska bandet.

 

That's a joke.

 

Du är Lökig vet du va? Du är en hunter

 

Och jag förstår att du känner alla ungdomar tillräckligt väl för att kunna dra dem över en och samma kant?

 

Visst, jag håller med dig om att det är många som håller på så, men långt ifrån alla gör det. Dessutom är det ingen mening att kalla folk för det ena eller det andra, alla gillar inte samma sorts musik och så kommer det förbli. End of story.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

The Turtles - Happy together.

Gorillaz - 19-2000 (Soulchild Remix), Feel Good Inc, Clint Eastwood, Dare.

BMTH - Medusa, Pray for plagues, The Comedown, Chelsea smile.

Slipknot - Duality, Surfacing, Wait and Bleed, Liberate, Before I Forget.

Frusciante - Murderers.

Amy Winehouse - Rehab, Valerie, Wake Up Alone.

System of a down - Roulette.

Paul Gilbert - Get Out Of My Yard.

Buckethead - Jordan.

 

De lyssnar jag på mest nu iaf. :P

Redigerat av Mugaga
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

40220 = Coldplaymainstreamare

 

Hur pallar du? Spelar väl ingen roll, du tror väl inte Coldplay's kändaste låtar blev populära utan en anledning? Eler man räknas kanske bara som riktigt f*n om man gillar de lite mer okända låtarna?

 

Lökigt

 

 

Hur f*n pallar DU ?

 

Du är f*n patetisk.

 

Nej, men dagens ungdomar är oftast så att hör dom en låt med ett band som dom gillar. Så typ. "Åh, vilket bra band, hihi, Coldplay äger! <333333" Så har de hört t.ex. Viva La Vida eller Lost som spelas på radion och inte deras äldre låtar och så. De lyssnar på två låtar och säger sig vara fans eller älska bandet.

 

That's a joke.

 

Du är Lökig vet du va? Du är en hunter

 

Är jag patetisk? Visst är det så, men det är i alla fall inte jag som inte kan skriva i en tråd utan att förolämpa eller tala ner en annan medlem. Ska du vara kaxig får du söka bråk på annat håll för internet är då ingen bra plats om man vill mucka gräl, bara så du vet. Att kritisera andra folk för deras musiksmak/favoritlåtar är så himla lågt att det finns inte. Vi är alla olika, och bara för att någon inte gillar just de låtarna du tycker om är det inte meningen att du ska komma och visa upp dig inför andra bara för det. Skulle gärna vilja träffa dig i verkligheten och se vad du är för slags person, om du verkligen är en mobbare även i det verkliga livet? Jag skulle gärna vilja se dig t.ex. kritisera dagens ungdomar, en grupp som du för övrigt själv tillhör, så du kan sluta spela vuxen nu.

Redigerat av intro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu:

 

Goldfinger - Mabel, Spokesman

System of a down - B.Y.O.B

Modest Mouse - Float on

Iron Maiden - Futureal

 

Ska lyssna igenom några skivor jag fick av brorsan. Opeth, Stonesour, Kyuss, Faith No More och Living Colour. Vet inte så mycket om någon av dom förrutom Opeth.

Redigerat av Jolt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Top 10

 

 

 

1. Fort Minor - Remember The Name

 

2. Guns N' Roses - Knockin' on Heaven's Door

 

3. Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine

 

4. Guns N' Roses - Paradise City

 

5. AC/DC - Highway To Hell

 

6. Green Day - Wake Me Up When September Ends

 

7. Green Day - Boulevard of Broken Dreams

 

8. Green Day - American Idiot

 

9. R.A.T.M - Bulls on Parade

 

10. Green Day - Holiday

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...