TheUnnamed Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Favorit band just nu:Emure Bring me the horizon Green day :] WTF? Jag brukar inte byta favorit band varannan dag men det kanske bara är jag ... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Green day :] WTF? Jag brukar inte byta favorit band varannan dag men det kanske bara är jag ... ? Ibland tycker jag det är bra ibland det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Green day :] WTF? Jag brukar inte byta favorit band varannan dag men det kanske bara är jag ... ? Att byta favoritband varje dag känns väldigt oseriöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Green day :] WTF? Jag brukar inte byta favorit band varannan dag men det kanske bara är jag ... ? Att byta favoritband varje dag känns väldigt oseriöst Man kan ju faktiskt tycka att ett band är jätte bra ena dagen bara för att man är på ett visst humör ;) så det borde inte vara konstigt att byta favorit band så ofta :P Jag tycker att sonata arctica är bäst :P har lyssnat på dom i 2 år :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Min avatar såklart. DRAGONFORCE FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Green day :] WTF? Jag brukar inte byta favorit band varannan dag men det kanske bara är jag ... ? Att byta favoritband varje dag känns väldigt oseriöst Man kan ju faktiskt tycka att ett band är jätte bra ena dagen bara för att man är på ett visst humör ;) så det borde inte vara konstigt att byta favorit band så ofta :P Jag tycker att sonata arctica är bäst :P har lyssnat på dom i 2 år :D Då har man inget favoritband imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Har inget direkt favoritband Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Min avatar såklart. DRAGONFORCE FTW! Haha, no offence men jag förstår mig inte på folk som gillar Dragonforce, riktigt dåligt band imo, och de är ännu värre live! Det bandet jag skulle klassa som mitt favoritband just nu är Adept, riktigt grymt band! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Min avatar såklart. DRAGONFORCE FTW! Haha, no offence men jag förstår mig inte på folk som gillar Dragonforce, riktigt dåligt band imo, och de är ännu värre live! Det bandet jag skulle klassa som mitt favoritband just nu är Adept, riktigt grymt band! Adept lät lite som Escape the fate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Lamb of god! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Min avatar såklart. DRAGONFORCE FTW! Haha, no offence men jag förstår mig inte på folk som gillar Dragonforce, riktigt dåligt band imo, och de är ännu värre live! Indeed. Jag brukar försöka låta bli att hata band, men gah, stör mig något fruktansvärt på Dragonforce. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Min avatar såklart. DRAGONFORCE FTW! Haha, no offence men jag förstår mig inte på folk som gillar Dragonforce, riktigt dåligt band imo, och de är ännu värre live! Det bandet jag skulle klassa som mitt favoritband just nu är Adept, riktigt grymt band! At least give me my dreams back, You negligent whore! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.