Satisfaction Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 ..Metallica.. "Harvester of Sorrow/The Frayed Ends of Sanity"(Dem måste spelas efter varandra, ingen aning varför) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 ..Metallica.. "Harvester of Sorrow/The Frayed Ends of Sanity"(Dem måste spelas efter varandra, ingen aning varför) Lustigt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Lynyrd Skynyrd fyfan lär er grabbar Glömde f*n dom, ersätter Axel Rudi Pell med dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Hilltop Hoods - The Noseebled Section Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Beatles. De har i alla fall sålt mer än alla andra artister eller band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Beatles. De har i alla fall sålt mer än alla andra artister eller band. Dom är grymma!:) Deep purple!!!!!! Alla deras låtar är bra!:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bisa Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Alla Linkin Park låtar är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Stevie Ray Vaughan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Favorit band med låtar just nu: SlipKnot-eyeless BMTH-chelsea smile:D bäst Ozzy-dreamer ETF-The flood BMTH-eyeless (SlipKnot cover) BFMV-Scream im fire Coldplay-viva la vida och talk Eddi Van Halen-eroupion Van halen-Hot for teacher SlipKnot-before i forget Ozzy ft. Kelly osbourne-Changes DEt var nog alla:D (vet att jag har skum musiksmak) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 40220 = Coldplaymainstreamare Förövrigt är BMTH vulgärt sämst. Bästabandenär; RHCP, Coldplay, Priestess och The killers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 min favorit är h.e.a.t och den bästa låten är 1000 miles ps. jag fick alla i gruppens autografer :P :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 min favorit är h.e.a.t och den bästa låten är 1000 miles ps. jag fick alla i gruppens autografer :P :P :P Ja, HEAT var jättebra i melodifestivalen!!! Sångaren är grym och gitarrsolot är jättecoolt! Men jag är Queenfantast och jag tycker om... Somebody to love, Misfire och don´t stop me now. Och Brighton Rock. Jag ääääälskar queen! jag gillar också The Ark. ..Metallica.. "Harvester of Sorrow/The Frayed Ends of Sanity"(Dem måste spelas efter varandra, ingen aning varför) metallica är också bra men de stal en lår från Queen och gör den dålig... Låten är: Stone Cold crazy. Eller så tog Queen låten från Metalica men det står att det är Queen som gjort den!!! Så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.