SNUFFINATOR Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 In Flames - Trigger In Flames - Crawl Through Knives Bullet For My Valentine - Just Another Star Children Of Bodom - Trashed , Lost & Strungout Fear Factory - Slave Labor Surrender The Dance Floor - Just Dance Mina favoriter just nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Det som jag tycker är bäst nu är allt med Miley Cyrus och Jonas Brothers. OH MY GOD! DET E f*n INTE SANT! HOPPAS ATT DU SKOJAR MED MIG! :o Nytt bra band är Hellacopters ;> Nytt? De slutade ju spela i somras efter 13 år. :P Aja, mina största favoriter är AC/DC, Aerosmith, Europe och The Hellacopters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naw Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Det som jag tycker är bäst nu är allt med Miley Cyrus och Jonas Brothers. OH MY GOD! DET E f*n INTE SANT! HOPPAS ATT DU SKOJAR MED MIG! :o Nytt bra band är Hellacopters ;> Nytt? De slutade ju spela i somras efter 13 år. :P Aja, mina största favoriter är AC/DC, Aerosmith, Europe och The Hellacopters. Det kanske är nytt för han :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 (redigerat) Gary Jules och Three Days Grace. Redigerat 11 Maj 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Mest spelade på iTunes: Kent - Manen i Den vita hatten(16 år senare) The Killers - Under The Gun Linkin Park - Breaking the Habit Mest spelade på Spotify: Markus Krunegård - Ibland Gör man Rätt ibland gör man fel Markus Krunegård - Den som dör får se/markus kyrkogård Kent - Mannen i Den vita Hatten(16 år senare)^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 40220 = Coldplaymainstreamare Hur pallar du? Spelar väl ingen roll, du tror väl inte Coldplay's kändaste låtar blev populära utan en anledning? Eler man räknas kanske bara som riktigt f*n om man gillar de lite mer okända låtarna? Lökigt Hur f*n pallar DU ? Du är f*n patetisk. Nej, men dagens ungdomar är oftast så att hör dom en låt med ett band som dom gillar. Så typ. "Åh, vilket bra band, hihi, Coldplay äger! <333333" Så har de hört t.ex. Viva La Vida eller Lost som spelas på radion och inte deras äldre låtar och så. De lyssnar på två låtar och säger sig vara fans eller älska bandet. That's a joke. Du är Lökig vet du va? Du är en hunter Jag har hört väldigt många GAMLA låtar av Coldplay oxå, men jag tycker att låtarna jag sa förut ät dom bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 (redigerat) 40220 = Coldplaymainstreamare Hur pallar du? Spelar väl ingen roll, du tror väl inte Coldplay's kändaste låtar blev populära utan en anledning? Eler man räknas kanske bara som riktigt f*n om man gillar de lite mer okända låtarna? Lökigt Hur f*n pallar DU ? Du är f*n patetisk. Nej, men dagens ungdomar är oftast så att hör dom en låt med ett band som dom gillar. Så typ. "Åh, vilket bra band, hihi, Coldplay äger! <333333" Så har de hört t.ex. Viva La Vida eller Lost som spelas på radion och inte deras äldre låtar och så. De lyssnar på två låtar och säger sig vara fans eller älska bandet. That's a joke. Du är Lökig vet du va? Du är en hunter Jag har hört väldigt många GAMLA låtar av Coldplay oxå, men jag tycker att låtarna jag sa förut ät dom bästa Kan du ge ett exempel på en äldre låt? Och snälla, googla inte. Redigerat 21 Maj 2009 av Raffed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Mina favoritband är väl Hardcore Superstar och Bullet For My Valentine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Just nu är jag mycket inne på sånt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Naw och Falukorv: Jag har lyssnat på dom lite innan, men inte lika mycket nu, då jag fått upp ögonen för Hellacopters, så Falukorv: Du behöver inte ge mig fakta jag redan visste ~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Slipknot - Snap Early Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Snowpatrol & Anberlin atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.