eeewwhh Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 The Sims3, varför? GH Metallica, samma orsak som till att jag inte köpte GH Aerosmith och GH4. (Trååkigt, kan spela det hos nån kompis :P) NHL 2010, har aldrig gillat hockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) :P Jag vet att dom inte släpptes 2009 men ändå Redigerat 17 Februari 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 WoW (Nånting), The Sims, Barbie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 The sims3. - Har aldrig varit en sims spelare. F.E.A.R.2. -Jag var ganska säker på att jag skulle köpa det, men vid närmare forskning så står jag nog över och sparar pengarna till ett annat spel. Och sist och minst, Postal 3. Trodde inte att dom skulle fortsätta med Postal seriern efter att 2an hade släppts, hade tydligen fel. Raeven, vad menar du med Pokemon Crystal? Jag har Pokémon Crystal i min hylla. ;) Det är ju ganska gammalt. Postal äger :angry: Okej, och? Det är väl upp till var och en att avgöra vad man gillar och inte gillar. I detta fall så tycker jag, notera jag att Postal är ett misslyckat spel som bara duger till att stödja skrivbordet med. Absolut men jag förstår inte hur någon inte kan tycka om att springa omkring och bränna folk tills de har väldigt svåra brännskador och pissa på dem tills dem dör? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 The sims3. - Har aldrig varit en sims spelare. F.E.A.R.2. -Jag var ganska säker på att jag skulle köpa det, men vid närmare forskning så står jag nog över och sparar pengarna till ett annat spel. Och sist och minst, Postal 3. Trodde inte att dom skulle fortsätta med Postal seriern efter att 2an hade släppts, hade tydligen fel. Raeven, vad menar du med Pokemon Crystal? Jag har Pokémon Crystal i min hylla. ;) Det är ju ganska gammalt. Postal äger :angry: Not :ph34r: Näemen postal är väl ganska kul :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 The sims3. - Har aldrig varit en sims spelare. F.E.A.R.2. -Jag var ganska säker på att jag skulle köpa det, men vid närmare forskning så står jag nog över och sparar pengarna till ett annat spel. Och sist och minst, Postal 3. Trodde inte att dom skulle fortsätta med Postal seriern efter att 2an hade släppts, hade tydligen fel. Raeven, vad menar du med Pokemon Crystal? Jag har Pokémon Crystal i min hylla. ;) Det är ju ganska gammalt. Postal äger :angry: Okej, och? Det är väl upp till var och en att avgöra vad man gillar och inte gillar. I detta fall så tycker jag, notera jag att Postal är ett misslyckat spel som bara duger till att stödja skrivbordet med. Absolut men jag förstår inte hur någon inte kan tycka om att springa omkring och bränna folk tills de har väldigt svåra brännskador och pissa på dem tills dem dör? :P du kom från malmö eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 The sims3. - Har aldrig varit en sims spelare. F.E.A.R.2. -Jag var ganska säker på att jag skulle köpa det, men vid närmare forskning så står jag nog över och sparar pengarna till ett annat spel. Och sist och minst, Postal 3. Trodde inte att dom skulle fortsätta med Postal seriern efter att 2an hade släppts, hade tydligen fel. Raeven, vad menar du med Pokemon Crystal? Jag har Pokémon Crystal i min hylla. ;) Det är ju ganska gammalt. Postal äger :angry: Okej, och? Det är väl upp till var och en att avgöra vad man gillar och inte gillar. I detta fall så tycker jag, notera jag att Postal är ett misslyckat spel som bara duger till att stödja skrivbordet med. Absolut men jag förstår inte hur någon inte kan tycka om att springa omkring och bränna folk tills de har väldigt svåra brännskador och pissa på dem tills dem dör? :P du kom från malmö eller? aye Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Verkligen inte the sims 3. Förstår inte vad folk ser i sims som kan vara så roligt.... Och de nya pokemon spelen kommer jag nog inte inköpa heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Starcraft 2, Diablo 3Blizzard-hatare? ;O Det jag absolut inte kommer köpa är väl The Sims 3. Hade det varit 2008 hade jag helt klart sagt Fallout 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Starcraft 2, Diablo 3Blizzard-hatare? ;O Det jag absolut inte kommer köpa är väl The Sims 3. Hade det varit 2008 hade jag helt klart sagt Fallout 3. Vad är det för fel på fallout 3 förutom att det är ganska drygt? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 http://www.pibweb.com/review/images/oblivion_emp.jpg + http://www.clipartlab.com/promo/guns.gif kan aldrig bli http://www.lauppert.ws/screen1/fallout2.png. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Inget Sims 3 inget fånit´ barbie spel och inte ens under tortyr NHL 010/10 :yucky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.