Zendre Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 Gamertag:securefrasse007 Spel jag kan spela live:Cod black ops , Halo reach , left 2 dead 2 , Halo 3 , Cod modern warfare 2 .Ska köpa crysis 2. Low/mid tycker jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 27 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2011 Gamertag: Najca 1997, kör nästan bara BO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Funkfarbrorn, brukar dock bara lire lite Red Dead Redemption på live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 xDeaDly DeViL heter jag. Adda gärna då jag har lågt supply med vänner :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Flash Angel Swe, I'm a proud member of The Sacred Angels. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 KawaiiNeko SWE Brukar mest köra DiRT 2 på datorn, men finns stunder då jag halvsover vid 360it (med nåt spel ofc) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 Matureknight4 Kör mest Bad Company 2 och Fortress craft och är det någon som kan hjälpa mig med en bana på Halo Reach? Bana 8 New Alexandria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 DeadlyNukez Spelar dock nästan bara på datorn nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGunners Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Gamertag:Emaxe Games: Black ops (Zombies only), fifa 11 AND SOMETIMES GTA IV! Fråga ej varför jag skrev det på engelska o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Ny gamertag: RazorPriest Är dock för det mesta upptagen med diverse boosting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 IngweCalanor MythicCarpenter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ponberg Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 ponberg swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.