Hoppa till innehåll

Huvudhår Mongotår Albinofår


Slasktratt

Skulle ni offra 3 tår på valfri fot för att få världens längsta huvudhår?  

52 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

En av livets många ödesfrågor

 

Så, skulle ni göra det? Ni får inte ta t ex 2 tår från vänster och 1 tå från höger utan ni måste ta 3 tår från samma fot, dock får ni välja vilken.

 

2004 mättes Xie Qiupings hår till 5.627m och jag vet inte hur långt det är nu, eller om det klipptes precis efter rekordet var satt, men räkna med denna siffra.

 

edit: Motivering/Tankegång krävs!

 

diskutera gärna och övertala varandra.

ready steady voteeeee!

 

 

 

 

Mitt svar: Ja, jag skulle faktiskt inte bangat. Jag är en kille som gillar lite odd saker och jag skulle ta det som en utmaning, dock vet jag inte om jag skulle ångrat mig och senare bara dumpat håret men jag skulle iallafall behållt det 1 vecka. Tårna kan man alltid flexa som partytrick och det skulle kunna bilda smidighet och utrymme om man t ex vill göra ett footjob haha eller bara spela lite yatzy! Det vore en riktigt cool grej enligt mig, världens längsta hår och bara en stortå och en lilltå, man skulle kunna ha ett kexchoklad däremellan i tåhålsrummet och på så sätt få många applåder.

Redigerat av Slasktratt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stackars Slaktratt, undra hur han har det hemma.

 

Röstade nej. Offra 3 tår som man ska ha hela livet bara för att få långt hår i en vecka eller två!?

Låter sinnesjukt, och kexchoklader kan man lika gärna ha i fickan, och applåder får du inte för att du har två tår, det närmaste som händer är att folk börjar skrika och springer omedelbart iväg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha friggin många som tackar nej! vad är det i att ha två tår som ni är rädda för? ni har väl strumpor, och att ni har två tår skulle ni ändå kunna väga upp med att ni har mer än 5 o en halv meter långt hår, det är jäkligt tungt enligt mig. ni skulle kunna göra vad som helst med det, döda folk, svinga er i det, göra mattor, eller bara chilla o va väldigt coola. möjligheterna är oändliga.

har aldrig trott att människor bryr sig så mycket om sina tår, woooop!

kom igen nu, tänk över det :)

 

fality: "t_ _ _ the un_ i _ _ _ se, _ o _ n _ it i _ _ _ a _ _ _, aim for _ _ _ _ h _ _ _" ;]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha friggin många som tackar nej! vad är det i att ha två tår som ni är rädda för? ni har väl strumpor, och att ni har två tår skulle ni ändå kunna väga upp med att ni har mer än 5 o en halv meter långt hår, det är jäkligt tungt enligt mig. ni skulle kunna göra vad som helst med det, döda folk, svinga er i det, göra mattor, eller bara chilla o va väldigt coola. möjligheterna är oändliga.

har aldrig trott att människor bryr sig så mycket om sina tår, woooop!

kom igen nu, tänk över det :)

 

fality: "t_ _ _ the un_ i _ _ _ se, _ o _ n _ it i _ _ _ a _ _ _, aim for _ _ _ _ h _ _ _" ;]

Slaskis, det du säger verkar ju inte en aning vettigt. Tänk på stranden, går runt med 2 tår, och långt hår, man bara går och snubblar på det stora/långa/tjocka/fula/mystiska håret hela tiden. NÄ fyfan

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...