The Moose Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Vilka eller vilket spel tycker du spelutvecklare bör göra en remake av? D.v.s att man gör om ett gammalt spel med antingen uppdaterad grafik eller spelmekanik. Själv tycker jag det är hög tid att göra en remake av Pokémon Silver/Gold som i mitt tycke var Gameboy Colors bästa spel. Man gjorde en väldigt bra remake av Pokémon Blå/Röd i form av Pokémon Firered och Leafgreen, två av de bästa Pokémonspelen om du frågar mig. Så sätt igång och lista era spel ni vill se en remake av och varför ni vill det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 det vore nice om det gjordes en remake av drakan order of the flame. jag skulle gärna ochså villja se en remake av pokemon stadium 1 och 2. gärna en remake av return to caste wolfenstien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 jag skulle gärna ochså villja se en remake av pokemon stadium 1 och 2. Du har möjligtvis inte dom spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Dungeon Keeper för f*n! Command & Conquer Tiberian Sun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 warcraft 3 tycker jag dom borde göra om. Med bättre grafik m.m :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Zelda Ocarina of Time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Lego Rock Raiders och Mall Maniacs. Mall Maniacs är ett spel där man springer i en affär och handlar mat.. sjukt kul faktiskt, spelade det när jag var 8 kanske men har kvar det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Lego Rock Raiders och Mall Maniacs. Mall Maniacs är ett spel där man springer i en affär och handlar mat.. sjukt kul faktiskt, spelade det när jag var 8 kanske men har kvar det :) mall maniacs var skitfett! total ahnillalation skulle förövrigt vara coolt att se igen. även de första rainbow six-spelen, typ rogue spear och dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 jag skulle gärna ochså villja se en remake av pokemon stadium 1 och 2. Du har möjligtvis inte dom spelen? jag har 1an varför undrar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Dungeon Keeper för f*n!jepp..det hade varit riktigt kul :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Zelda Ocarina of Time. Håller med. Majoras Mask hade inte varit fel heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Gta vice city... Bättre grafik, bättre vapen/bilar och kanske Euphoria :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.