Dave37 Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 84, vill inte bli äldre heller.W00T? oavsett hur länge du lever så kommer du vara något sånär lika gammal som alla andra när de dör. märk skillnaden mellan ålder och att vara gammal. man är bara så gammal som man känner sig, men åldern är det samma oavsett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 När jag körde seriöst skulle jag bli 98 år. När jag körde oseriöst skulle jag bli 22 år. Lite konstigt med tanke på att jag skrev att jag var 999 år när jag körde oseriöst <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 84, vill inte bli äldre heller.W00T? oavsett hur länge du lever så kommer du vara något sånär lika gammal som alla andra när de dör. märk skillnaden mellan ålder och att vara gammal. man är bara så gammal som man känner sig, men åldern är det samma oavsett. Förstod inte det du skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 104 År Mycket Bra Resultat! Du har goda chanser att leva längre än dom flesta. Du har en sund livsstil och både njuter av livet och samtidigt lever livet. Precis som man ska göra. Som en tankeställare så gå gärna igenom frågorna en efter en och tänk noga igenom om det går att förbättra ytterligare. Som du redan vet är livet härligt och kanske kan det bli ännu bättre. Skriv gärna och berätta för oss hur det gått för dig och om denna test betytt någonting för dig. Vi är intresserade av att det går bra för dig. Jag önskar dig lycka till. Vill du veta hur din framtid blir enligt astrologin? Titta då på länkarna till höger. Hälsningar Rolf Ekberg. PS Det finns en viktig faktor som vi bara delvis räknat med i denna test. Det är läkarvetenskapens framsteg inom dom närmaste åren. Vi står inför flera genombrott inom många medicinska områden och om du själv kan bidra med att förlänga ditt liv i bara ETT år så kanske det betyder att du får ta del av något medicinskt framsteg som förlänger livet i TIO år eller mer. Tänk på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Själv blev man 104 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eloo Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Jag blir 119 år :D 84, vill inte bli äldre heller.What?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 84, vill inte bli äldre heller. W00T? oavsett hur länge du lever så kommer du vara något sånär lika gammal som alla andra när de dör. märk skillnaden mellan ålder och att vara gammal. man är bara så gammal som man känner sig, men åldern är det samma oavsett. Förstod inte det du skrev. ok.... ett bra exempel är ju madonna, hon är ju runt 50, alltså är det hennes ålder. men hon är ju inte lika gammal som en "normal" 50-åring, hon är ju mer jämngammal i ork, utseende och hälsa med en 25-35 åring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 71 år. Sämst hittills ^^ Röker och dricker ganska mycket dock. Xade du får inte dö :'/ Tycker 71 låter ganska bra om inte för gammalt, vill inte vara en gaggig gubbe :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 71 år. Sämst hittills ^^ Röker och dricker ganska mycket dock. Xade du får inte dö :'/ Tycker 71 låter ganska bra om inte för gammalt, vill inte vara en gaggig gubbe :S NO, stop smoke :c Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 60 år... wat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 19 år. Nä, jag skojade bara.. 109 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.