MentalogisT Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Jag skulle bli 109 år!! Så här stod det: ålder etc. spelar ingen roll Du har goda chanser att leva längre än dom flesta. Du har en sund livsstil och både njuter av livet och samtidigt lever livet. Precis som man ska göra. Som en tankeställare så gå gärna igenom frågorna en efter en och tänk noga igenom om det går att förbättra ytterligare. Som du redan vet är livet härligt och kanske kan det bli ännu bättre. Skriv gärna och berätta för oss hur det gått för dig och om denna test betytt någonting för dig. Vi är intresserade av att det går bra för dig. Jag önskar dig lycka till. Vill du veta hur din framtid blir enligt astrologin? Titta då på länkarna till höger. Hälsningar Rolf Ekberg. PS Det finns en viktig faktor som vi bara delvis räknat med i denna test. Det är läkarvetenskapens framsteg inom dom närmaste åren. Vi står inför flera genombrott inom många medicinska områden och om du själv kan bidra med att förlänga ditt liv i bara ETT år så kanske det betyder att du får ta del av något medicinskt framsteg som förlänger livet i TIO år eller mer. Tänk på det! Om jag gjorde så bra som möjligt blev jag 133 Så står det på alla, och detta är onödigt att ta med :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Jag skulle bara bli 78 :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 ojdå...:( 55år... trodde jag iaf skulle bli 60 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Va? Varför så ung? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 (redigerat) 100 år Redigerat 15 Juli 2009 av MonkeyPants Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 gjorde om testet det visade sig att jag hade tagit fel alternativ på 1 fråga. jag blir 89 år :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 jag blir 102 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Din förväntade livslängd är: 94 år. HELL YEAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 105 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool98 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 jag fick 141!!!!!!! jag lovar att det är sant!!!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Jag kan inte göra testet för jag ser inte vad det står Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 förbättrat mig 2 år sen jag sist gjorde det, nu ska jag bli 104 tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.