prophet Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Jag har blivit mobbad <_< Jag var "emo" förut, och skar mig och sådant.. och då, såklart, blev jag mobbad. :_ Dessutom hamnade saker om mig ute på internet. Jag spelade in när de skrek glåpord efter mig, och skrev ut allt som stod på internet, gick till mobbarnas föräldrar och visade all skit. Man kan väl säga... att knappt någon vågar säga något om mig just nu. I skolan dvs. Det är bara mitt ex och hans fega kompisar som håller på nu :evil: xD Vafan skär du dig för? Popularitet. Det failade så hon slutade med det. Som om du vet något om mig, nej, jag skar mig inte för popularitet. Fråga innan du skriver något. Nej, för att jag bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Jag har blivit mobbad <_< Jag var "emo" förut, och skar mig och sådant.. och då, såklart, blev jag mobbad. :_ Dessutom hamnade saker om mig ute på internet. Jag spelade in när de skrek glåpord efter mig, och skrev ut allt som stod på internet, gick till mobbarnas föräldrar och visade all skit. Man kan väl säga... att knappt någon vågar säga något om mig just nu. I skolan dvs. Det är bara mitt ex och hans fega kompisar som håller på nu :evil: xD Vafan skär du dig för? Popularitet. Det failade så hon slutade med det. Som om du vet något om mig, nej, jag skar mig inte för popularitet. Fråga innan du skriver något. Nej, för att jag bryr mig inte. Nej men dåså, skriv inget du inte vet något om då, bara onödigt slöseri med tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) Alltså. I denna situationen skulle jag skrika åt dom. Jag lovar, hade nån slagit mig så hade jag tagit närmsta långa hårda sak och slagit ner honom, eller använt nävarna om det nämnda föremålet ifråga inte finns tillgängligt. Det finns ibland inget annat att göra, tyvärr. Stå emot dom, går du inte med dina kompisar? Dom måste väl försvara dig? Det är sorgligt alltså, att det ska finnas människor som gör sånt för ingenting. Vad vet jag, erbjud dom en tia var om det slutar?.. Fortsätter dom hämtar du pistolen... OK, lite väl kanske, men en... Handske?.. Redigerat 24 Februari 2009 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RastaBoy Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Anmäl det till rektorn, finns nog inte mer att göra. >___> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 En i min klass är helt CP. Han stoppade in en sax i min kompis röv, kickade han ashårt mellan bena och säjer att han är bög. Jävligt jobbig är han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 En i min klass är helt CP. Han stoppade in en sax i min kompis röv, kickade han ashårt mellan bena och säjer att han är bög. Jävligt jobbig är han. Varför gör han ingenting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 När han kickade han slog min kompis han med sin väska i huvudet :P Han la sej ner och började gråta och sa att han svimmade :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 När han kickade han slog min kompis han med sin väska i huvudet :P Han la sej ner och började gråta och sa att han svimmade :) Aha, tänkte väl det :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Popularitet. Det failade så hon slutade med det.Det finns olika sätt för att få ut sina känslor på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NoKKen Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Oftast ger sig Mobbare på dom som verkar svaga och inte våga stå upp och säga det dom tycker är det oftast som blir Mobb-Offer. Enligt mig ska man visa att man inte bryr sig om deras skit och säga något som "Du är helt J*vla patetisk som håller på så här". Inte visa att du är rädd ellr på något sätt. Skulle inte säga att man ska slå dom direkt om dom inte börjar slå dig. Självförsvar är ett alternativ. Du ska aldrig ge dig på dom om dom inte ger sig på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Har ni kamratstödjare i skolan? Isåfall gå och prata med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Vår kamratstödjare i vår klass mobbar mina klasskompisar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.