Skurken Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Har skjutit en del, men mitt luftgevär har börjat tappa trycket. Går inte ens igenom vanliga alu burkar längre. Nån som vet vad det kan vara för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Börja väl pli utslitet antagligen, men ett nytt kostar inte mer en 500 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Har skjutit en del, men mitt luftgevär har börjat tappa trycket. Går inte ens igenom vanliga alu burkar längre. Nån som vet vad det kan vara för fel?beror på vad du har för ett luftgivär. det är säkert en gummitätning som har spruckit eller så. viktigt att smörja :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Jag har ett, hmm, kommer inte ihåg, men det skjuter jävligt långt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Har ett luftgevär och en luftpistol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 (redigerat) Jag har ett trimmat luftgevär (dragit ut fjädern) så skjuter det igenom mycket, men det har börjar tappa trycket p.g.a ålder. Det är något använt (stavning) Redigerat 25 Juni 2009 av TechnoLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.