neVah Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Japp. Nu är skiten gjord (: Vilken uppgift valde ni och hur tror ni det gick? Förväntar mig även resultatet när proven är rättade ^^ Själv valde jag att skriva debattartikeln. Gick ganska bra tror jag faktiskt. hoppas på vg+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Krönika. Hoppas givetvis på MVG, men nöjer mig med VG :P Sen är det för jävligt att man var född den 18 och då ska krönikan in till skolverket också xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Nattliv ftw. Jag får ju klart vg för jag skrev om dh. :ph34r: @n3Vah: Bara så du vet skrev du för litet och för mycket för en debatt artikel. Det sa affe te mig. :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Usch, NP i SV suger hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Jag tog 3. Debattartikel och skrev en 1 sida lång argumentation om att jag måste hinna hem innan 18:00 så att jag kan raida, hoppas på G- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 (redigerat) Fick VG på läsförståelse - Duger väl :P Redigerat 6 Februari 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Screamer Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Det blev Nattliv. ;] Det gick väl bra, hoppas på ett VG + där jag med. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 3:an valde jag, skrev ca 4 sidor och det lär bli bara G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 7 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 (redigerat) Nattliv ftw. Jag får ju klart vg för jag skrev om dh. :ph34r: @n3Vah: Bara så du vet skrev du för litet och för mycket för en debatt artikel. Det sa affe te mig. :ph34r: Ironit överflödar. fjant. Det var kul för 30 gånger sedan. 3:an valde jag, skrev ca 4 sidor och det lär bli bara G. Sånt är drygt x) Skrev 16 sidor på ett religionsarbete ang. Jehovas Vittnen förra terminen och fick bara g+ xD Krönika. Hoppas givetvis på MVG, men nöjer mig med VG Sen är det för jävligt att man var född den 18 och då ska krönikan in till skolverket också xD Varför ska den in till skolverket? :o Det ahr jag inte hört någe om? Redigerat 7 Februari 2009 av neVah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Valde 4an, novell, svenska är min starka sida i skolan, har G i alla ämnen utom svenska, MVG. Känns sjukt trygt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 ja tog ochså novell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Krönika. Hoppas givetvis på MVG, men nöjer mig med VG Sen är det för jävligt att man var född den 18 och då ska krönikan in till skolverket också xD Varför ska den in till skolverket? :o Det ahr jag inte hört någe om? Det är ju lärarna som betygsätter och rättar nationella proven, men ett par prov skickas sedan till skolverket så de kan kolla att lärarna faktiskt gett korrekta bedömningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.