Hoppa till innehåll

Tjej Eller Singel


Rekommendera inlägg

Jag gillar en tjej i klassen.

 

När jag gick i tvåan frågade jag chans men hon svara nej och sa att jag ska vänta tills 17 års åldern.

 

såklart att jag inte tänker göra det!!!!

 

sen gick det två år och nu verkar hon gilla mig, och nu har jag redan 8 tjejer vad ska jag göra?????????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar en tjej i klassen.

 

När jag gick i tvåan frågade jag chans men hon svara nej och sa att jag ska vänta tills 17 års åldern.

 

såklart att jag inte tänker göra det!!!!

 

sen gick det två år och nu verkar hon gilla mig, och nu har jag redan 8 tjejer vad ska jag göra?????????

Hellre 8 än 1 ;>
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar en tjej i klassen.

 

När jag gick i tvåan frågade jag chans men hon svara nej och sa att jag ska vänta tills 17 års åldern.

 

såklart att jag inte tänker göra det!!!!

 

sen gick det två år och nu verkar hon gilla mig, och nu har jag redan 8 tjejer vad ska jag göra?????????

8 st? :blink:

 

Jag nöjer mig med en i vanliga fall, men jaja. Men gillar du henne mer en dom 8 andra, dumpa dom och gogo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar en tjej i klassen.

 

När jag gick i tvåan frågade jag chans men hon svara nej och sa att jag ska vänta tills 17 års åldern.

 

såklart att jag inte tänker göra det!!!!

 

sen gick det två år och nu verkar hon gilla mig, och nu har jag redan 8 tjejer vad ska jag göra?????????

Haha, detta påminner mig om när en kille som gick i min klass innan också hade 8 tjejer, men det visste ingen av tjejerna om. När dom sedan träffades sa dom "Hej, jag är ihop med Chris". "Nej jag är ihop med Chris?". Resultatet blev en springande Chris med 8 tjejer efter sig. :P

 

OnT: Fråga på henne då, har du åtta tjejer kan du ju lika gärna ha en till? Tror inte någon skulle bry sig eftersom du inte verkar särskilt seriös inom kärleken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst hejhejhej

Jag gillar en tjej i klassen.

 

När jag gick i tvåan frågade jag chans men hon svara nej och sa att jag ska vänta tills 17 års åldern.

 

såklart att jag inte tänker göra det!!!!

 

sen gick det två år och nu verkar hon gilla mig, och nu har jag redan 8 tjejer vad ska jag göra?????????

ingenting, du får ha nio tjejer istället ;) fast om du vänsterprasslar så här om 5 år kommer alla kalla dig för ''player'' så kommer ingen vilja vara tsm med dig igen på ett tag xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du gillar en tjej. Så gillar du henne. För att jag är så här jätte serriös på Fuska.se.

Så jag måste upprepa varje sak jag säger.

Om du gillar en tjej. Så gillar du henne. För att jag är så här jätte serriös på Fuska.se.

Så jag måste upprepa varjesak jag säger.

Serriöst' så kan man inte ha 8:a tjejer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar en tjej i klassen.

 

När jag gick i tvåan frågade jag chans men hon svara nej och sa att jag ska vänta tills 17 års åldern.

 

såklart att jag inte tänker göra det!!!!

 

sen gick det två år och nu verkar hon gilla mig, och nu har jag redan 8 tjejer vad ska jag göra?????????

ok för det första du har 8 st tjejer men du verkar bara ha fokuserat på en som du inte är ihop med......idiot

för det andra om du nu gillar den här tjejen så kan du göra på 2 sätt

1 bli ihop med tjejen och ha kvar dom andra, men du riskerar att bli hatad resten av skollivet å få en massa blåmärken

2 dumpa alla andra å bli ihop med bara henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...