knark Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Vilken är eran senast inköpta skiva? Min är RHCP - Greatest Hits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 2pac - R U still down Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Köpte en ny med The Boss för några veckor sen. Bruce Springsteen - The Wild, the Innocent, and the E Street Shuffle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 (redigerat) Köpte Guns n Roses nya album idag. (chinese democracy) :) Har tyvärr inte hunnit lyssna på den ännu. Redigerat 7 Februari 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Tool - Lateralus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Rammstein - Rosenrot för längensen. Men ska faktiskt åka o köpa 1 eller 2 st idag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 hmm senaste skivan jag köpte var nog linkin park minutes to midnight nä den var ny. :P oft orka köpa skivor när man har tillgång till internät- ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 tror det avr Nirvanas samlingsplatta för några år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 hmm senaste skivan jag köpte var nog linkin park minutes to midnight nä den var ny. :P oft orka köpa skivor när man har tillgång till internät- ;) haha, 100% likadant för mig :D (köpte också Minutes to Midnight) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Köpte dessa idag, fett värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Run D.M.C.-Run D.M.C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 RHCP - Blood sugar sex magik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.