JonteFire2 Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Gillar Wallander väldigt mycket. Och nu undrar jag vilken som är eran favorit... Min är "Mastermind" helt klart :) Nu över till er! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Mastermind är ju helt klart den bästa utav alla wallander filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Min syster gillar mastermind mycket också, själv vet jag inte vilken jag gillar mest men mastermind var bra utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Mastermind är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smurf Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Mastermind, och Mörkret....jag vill se den nya nu >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Brandvägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Hämnden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Mastermind FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Mastermind! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Brandvägg. Men man borde kolla på beck istället för wallander, dom är mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.