Miyer Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Hej , jag har ett problem , när jag pratar i skype med mina kompisar samtidit som jag spelar bf2/css så hör de andra vad jag gör , så jag måste ha ljudet av på spelet . Det skulle vara bra om någån hjälpte mig. PS. jag har vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Du har väl ställt in så den spelar in stereo mix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Har du högtalare? din mic kan fånga upp det ljudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyer Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Jag har headset och jag har inaktiverat stereomix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 hmm asså jag har samma problem och det här är en bra fråga.... En fråga har du xp eller vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 hmm asså jag har samma problem och det här är en bra fråga.... En fråga har du xp eller vista? Han har ju skrivit att han har vista.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyer Skrivet 11 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 datornord , har du kommit på vad som felet är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 "Andra hör vad jag gör" hmhmhmhmhm _ Hursomhelst borde det väl finnas någon inställning så att Skype inte skickar ljud som kommer från datorn, så att säga, utan bara från mikrofonen, stereomix låter som något annat, men förvisso var det ju ett bra tag sen jag använde Skype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyer Skrivet 12 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 det BORDE finnas med hittar inget :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Så är det för mig också.. Jag har Vista. Men det är väl helt enkelt bara att stå ut med att stänga av ljudet på spelen man spelar, man vill ju hellre höra vad de andra som man pratar med säger, lixom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 "Andra hör vad jag gör" hmhmhmhmhm _ Hursomhelst borde det väl finnas någon inställning så att Skype inte skickar ljud som kommer från datorn, så att säga, utan bara från mikrofonen, stereomix låter som något annat, men förvisso var det ju ett bra tag sen jag använde Skype Stereomix "spelar in ljudkortet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyer Skrivet 13 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Fality om du inte fattat de så har jag stängt stereomix... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.