Organism Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Snus och Pepsi Max och var halvtimme en god cigarett. Men det är ju förh*lvete inte godis? Visst en cigg är la gott. Men godis? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Marabou Mjölchoklad/Schweizernöt, Snickers, Sura Band, Cheez Doodles/Balls. för inte så länge sedan kostade en maraboukaka 200g 10kr st och snickers 1.50kr st i min hemkommun vilken jag både hatar och älskar. :gitarr: Jag är allergisk mot nötter så jag kan inte äta schwiezernöt eller snickers, får jävligt ont i halsen om jag äter nötter A samma här, fast jag kan dö om jag äter det.Själv så är min favorit Jelly Beans och Marabou choklad. Godaste läsken är nog Coca Cola eller Mountain Dew. Synd bara att Jelly Beans och Mountain Dew för det mesta bara finns att få tag på i USA. Du kan köpa Jelly Beans i affären Stockhome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 http://www.matservice.se/bilder/stora/MalacoDjungelvral80gr.jpgNow we're speaking my language... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Håller med ForlorN när det gäller snus och Pepsi max ^^ :D Dé e näjs. Snus och Pepsi Max och var halvtimme en god cigarett. Men det är ju förh*lvete inte godis? Visst en cigg är la gott. Men godis? Nej. Jodå, det bästa godiset dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Coca Cola och popcorn för mej. Btw: Mountain Dew finns på English Shop på Södermalm i Stockholm om du antingen bor där eller har vägarna förbi.:) Aa fast jag hittade nyss Mountain Dew i en affär i Helsingborg som ligger 2 mil söderut från dör jag bor så det får duga. :P Marabou Mjölchoklad/Schweizernöt, Snickers, Sura Band, Cheez Doodles/Balls. för inte så länge sedan kostade en maraboukaka 200g 10kr st och snickers 1.50kr st i min hemkommun vilken jag både hatar och älskar. :gitarr: Jag är allergisk mot nötter så jag kan inte äta schwiezernöt eller snickers, får jävligt ont i halsen om jag äter nötter A samma här, fast jag kan dö om jag äter det. Själv så är min favorit Jelly Beans och Marabou choklad. Godaste läsken är nog Coca Cola eller Mountain Dew. Synd bara att Jelly Beans och Mountain Dew för det mesta bara finns att få tag på i USA. Du kan köpa Jelly Beans i affären Stockhome. Okej fast jag bor i Skåne.=) Men har hittat en hemsida som fraktar till Sverige med det mesta godiset. Får spara pengar till det, dyrt... http://www.cybercandy.co.uk/aaasmt/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Eller om man vill ha Mountain Dew så sticker man till City Gross i värnamo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johnsmith Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Mina är: 1.Chips 2.Gelegrodor 3.Mörk Choklad Mina Drycker: 1.Cola 2.Jordgubbsaft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Mina är: 1.Chips 2.Gelegrodor 3.Mörk Choklad Mina Drycker: 1.Cola 2.Jordgubbsaft Hehe, gott :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Colanappar, pim-pim, sura bilar, fruxo och Pepsi gillar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Godistyp: Sort: Sura - Sura nappar Choklad - Center/Plopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 http://blog.bahnhof.se/data/filestorage/images/26152/archive/images/080906_notcreme.jpg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 http://blog.bahnhof.se/data/filestorage/images/26152/archive/images/080906_notcreme.jpg :) Enkla att snatta, dé é näjs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.