Hoppa till innehåll

Bästa Godiset...


Doglovers

Rekommendera inlägg

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Marabou Mjölchoklad/Schweizernöt, Snickers, Sura Band, Cheez Doodles/Balls.

 

för inte så länge sedan kostade en maraboukaka 200g 10kr st och snickers 1.50kr st i min hemkommun vilken jag både hatar och älskar. :gitarr:

Jag är allergisk mot nötter så jag kan inte äta schwiezernöt eller snickers, får jävligt ont i halsen om jag äter nötter

 

A samma här, fast jag kan dö om jag äter det.

Själv så är min favorit Jelly Beans och Marabou choklad. Godaste läsken är nog Coca Cola eller Mountain Dew. Synd bara att Jelly Beans och Mountain Dew för det mesta bara finns att få tag på i USA.

 

Du kan köpa Jelly Beans i affären Stockhome.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Coca Cola och popcorn för mej.

 

 

Btw: Mountain Dew finns på English Shop på Södermalm i Stockholm om du antingen bor där eller har vägarna förbi.:)

Aa fast jag hittade nyss Mountain Dew i en affär i Helsingborg som ligger 2 mil söderut från dör jag bor så det får duga. :P

 

Marabou Mjölchoklad/Schweizernöt, Snickers, Sura Band, Cheez Doodles/Balls.

 

för inte så länge sedan kostade en maraboukaka 200g 10kr st och snickers 1.50kr st i min hemkommun vilken jag både hatar och älskar. :gitarr:

Jag är allergisk mot nötter så jag kan inte äta schwiezernöt eller snickers, får jävligt ont i halsen om jag äter nötter

A samma här, fast jag kan dö om jag äter det.

Själv så är min favorit Jelly Beans och Marabou choklad. Godaste läsken är nog Coca Cola eller Mountain Dew. Synd bara att Jelly Beans och Mountain Dew för det mesta bara finns att få tag på i USA.

 

Du kan köpa Jelly Beans i affären Stockhome.

 

Okej fast jag bor i Skåne.=) Men har hittat en hemsida som fraktar till Sverige med det mesta godiset. Får spara pengar till det, dyrt... http://www.cybercandy.co.uk/aaasmt/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...