Hoppa till innehåll

Bra Hemsida!


genji
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Justfiwi

Jag har hittat en Otroligt bra sida som heter ***!! :lol: De e en spel och fusk sid typ.....

Nej, jag anser inte direkt att den är bra. Det är en hemsida med mycket stavfel samt några få fusk och recensioner.

Dessutom så är recensionerna inte ens skrivna av hemsidan själva utan tagna från andra sidor.

 

Nyheterna är dessutom tagna härifrån Fuska men bara översatta till Engelska.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Ofta!!! <_< Den är gjord på webs.com av en privat person! Ge han/hon lite cred!! :angry:

Nej det tänker jag inte göra. Utseendemässigt, visst.

Men när man ändå är i farten så kan man ändå se till så att det är rättstavat samt har lite mer innehåll innan man lanserar den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ofta!!! <_< Den är gjord på webs.com av en privat person! Ge han/hon lite cred!! :angry:

Nej det tänker jag inte göra. Utseendemässigt, visst.

Men när man ändå är i farten så kan man ändå se till så att det är rättstavat samt har lite mer innehåll innan man lanserar den.

 

ja tycker att den fortfarande e bra :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Ofta!!! <_< Den är gjord på webs.com av en privat person! Ge han/hon lite cred!! :angry:

Nej det tänker jag inte göra. Utseendemässigt, visst.

Men när man ändå är i farten så kan man ändå se till så att det är rättstavat samt har lite mer innehåll innan man lanserar den.

 

ja tycker att den fortfarande e bra :P

 

Ja det är ju en smaksak. Erkänn att det är du som har gjort den?

Men personligen så anser jag att lite mer innehåll, kanske roliga länkar, tips osv hade hottat upp sidan.

Förresten så borde du ändra innehållet i denna tråd till typ "Ge feedback till denna site" så att tråden inte blir låst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Jag tycker den va bra!!

 

kanske lite lite innehåll men håller me dig genji, bra för att vara gjord av en privatperson!! :lol:

'Det är iofs inte så jättesvårt att göra en egen sida med en sådan design.

Men lite mer stilrent skulle vara bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker den va bra!!

 

kanske lite lite innehåll men håller me dig genji, bra för att vara gjord av en privatperson!! :lol:

'Det är iofs inte så jättesvårt att göra en egen sida med en sådan design.

Men lite mer stilrent skulle vara bra?

 

Det är ju som sagt din åsikt och det är inget han behöver anpassa sig till. Sen måste du anpassa dig till hur han egentligen har hållt på, är det första gången så kan man inte förvänta sig så mycket med tanke på åldern och kunskaperna han bär. Däremot att du vill att han ska göra sidan mer stilren är väl inget han bör göra alls, det är väl nåt du har funnit dig bekant med fuska.se ;)

 

Lilla pojke bra sida :lol:

Redigerat av vincent_spider
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker den va bra!!

 

kanske lite lite innehåll men håller me dig genji, bra för att vara gjord av en privatperson!! :lol:

'Det är iofs inte så jättesvårt att göra en egen sida med en sådan design.

Men lite mer stilrent skulle vara bra?

 

Det är ju som sagt din åsikt och det är inget han behöver anpassa sig till. Sen måste du anpassa dig till hur han egentligen har hållt på, är det första gången så kan man inte förvänta sig så mycket med tanke på åldern och kunskaperna han bär. Däremot att du vill att han ska göra sidan mer stilren är väl inget han bör göra alls, det är väl nåt du har funnit dig bekant med fuska.se ;)

 

Lilla pojke bra sida :lol:

 

Tack!! :D :thanks:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...