Hoppa till innehåll

Resident Evil 5

Gäst Member

Rekommendera inlägg

Hade visst fel, kolla in nyheten högst upp: http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=30937

Där ser man, dock är det inte direkt säkrastekällan jag någonsin sett. Med andra ord vi får se.

Och en sak: "Jerzy Cichocki från CD Projekt berättar att spelet garanterat kommer till pc och att de tror att det släpps"

Nej jag tror ju de garanterat kommer till pc men inte släpps såklart. Haha. :lol:

Äh, även de mest seriösa av sidor kan göra några "Member fel" ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hade visst fel, kolla in nyheten högst upp: http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=30937

Där ser man, dock är det inte direkt säkrastekällan jag någonsin sett. Med andra ord vi får se.

Och en sak: "Jerzy Cichocki från CD Projekt berättar att spelet garanterat kommer till pc och att de tror att det släpps"

Nej jag tror ju de garanterat kommer till pc men inte släpps såklart. Haha. :lol:

Äh, även de mest seriösa av sidor kan göra några "Member fel" ibland.

Det är jag 100% medveten om. Och istället för att klaga ansåg jag det bara underhållande och roligt <_< ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Jäklar vad svårt det var. ( Lirar på Veteran )

Haha,sj lirar ja på Amatör :P Trodde det skulle vara omöjligt i början att klara sej , men de gick nog sen ;)

Då blir det ju för enkelt ju :/ Inte kul att bara kunna kötta igenom allt utan att kämpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ganska bra faktist :o :D Har kommit till ett ställe som en "Motorsågs Zombie" kommer,fattar inte hur man ska döda han/hon/den :o

Jag har inte spelet, men jag har testat demot. Jag har inte dödat honom, men jag tror det är så här man ska göra... (Jag dog innan jag dödade honom så jag orkade inte köra ok xD) Men du ska skjuta honom tills han liksom "viker" sig och då går du fram och slår honom tills han dör, det är nog det enklaste. I alla fall när du bara har pistol.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ganska bra faktist :o :D Har kommit till ett ställe som en "Motorsågs Zombie" kommer,fattar inte hur man ska döda han/hon/den :o

Jag har inte spelet, men jag har testat demot. Jag har inte dödat honom, men jag tror det är så här man ska göra... (Jag dog innan jag dödade honom så jag orkade inte köra ok xD) Men du ska skjuta honom tills han liksom "viker" sig och då går du fram och slår honom tills han dör, det är nog det enklaste. I alla fall när du bara har pistol.

okej :P Tack,ska testa det när ja kommer hem ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...