Garone Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Hade visst fel, kolla in nyheten högst upp: http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=30937Där ser man, dock är det inte direkt säkrastekällan jag någonsin sett. Med andra ord vi får se. Och en sak: "Jerzy Cichocki från CD Projekt berättar att spelet garanterat kommer till pc och att de tror att det släpps" Nej jag tror ju de garanterat kommer till pc men inte släpps såklart. Haha. :lol: Äh, även de mest seriösa av sidor kan göra några "Member fel" ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Hade visst fel, kolla in nyheten högst upp: http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=30937 Där ser man, dock är det inte direkt säkrastekällan jag någonsin sett. Med andra ord vi får se. Och en sak: "Jerzy Cichocki från CD Projekt berättar att spelet garanterat kommer till pc och att de tror att det släpps" Nej jag tror ju de garanterat kommer till pc men inte släpps såklart. Haha. :lol: Äh, även de mest seriösa av sidor kan göra några "Member fel" ibland. Det är jag 100% medveten om. Och istället för att klaga ansåg jag det bara underhållande och roligt <_< ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Photoshop Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Herregud vad man längtar efter detta spel. Men snart så kommer det ut. Några dagar kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 (redigerat) Det kommer ut samma dag som jag fyller 13 (imorron fredagen den 13 :( ) så jag hoppas att jag får det ;) Edit: Jag har kört demot både online och offline och jag älskar det! Redigerat 12 Mars 2009 av Kuddmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 yey,har det nu ;D ska testa det snart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Har också skaffat det nu. Rapporterar tillbaka efter ett spelprov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Ganska bra faktist :o :D Har kommit till ett ställe som en "Motorsågs Zombie" kommer,fattar inte hur man ska döda han/hon/den :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Jäklar vad svårt det var. ( Lirar på Veteran ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Jäklar vad svårt det var. ( Lirar på Veteran )Haha,sj lirar ja på Amatör :P Trodde det skulle vara omöjligt i början att klara sej , men de gick nog sen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Jäklar vad svårt det var. ( Lirar på Veteran )Haha,sj lirar ja på Amatör :P Trodde det skulle vara omöjligt i början att klara sej , men de gick nog sen ;) Då blir det ju för enkelt ju :/ Inte kul att bara kunna kötta igenom allt utan att kämpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Ganska bra faktist :o :D Har kommit till ett ställe som en "Motorsågs Zombie" kommer,fattar inte hur man ska döda han/hon/den :o Jag har inte spelet, men jag har testat demot. Jag har inte dödat honom, men jag tror det är så här man ska göra... (Jag dog innan jag dödade honom så jag orkade inte köra ok xD) Men du ska skjuta honom tills han liksom "viker" sig och då går du fram och slår honom tills han dör, det är nog det enklaste. I alla fall när du bara har pistol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Ganska bra faktist :o :D Har kommit till ett ställe som en "Motorsågs Zombie" kommer,fattar inte hur man ska döda han/hon/den :o Jag har inte spelet, men jag har testat demot. Jag har inte dödat honom, men jag tror det är så här man ska göra... (Jag dog innan jag dödade honom så jag orkade inte köra ok xD) Men du ska skjuta honom tills han liksom "viker" sig och då går du fram och slår honom tills han dör, det är nog det enklaste. I alla fall när du bara har pistol. okej :P Tack,ska testa det när ja kommer hem ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.