MentalogisT Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 HAHAHAHAH ;'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 ofta, det kan inte ha blivit så från bara bedövningsmedel, och farsan borde reagerat mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Såg den för några dagar sen... den är skum :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Det bästa är när han säger "Is this real life" och när han skriker XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 ofta, det kan inte ha blivit så från bara bedövningsmedel, och farsan borde reagerat mer.Barn reagerar starkare på bedövningsmedel, och eftersom det var naturligt och kommer avta så antar jag att farsan tog det lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 ofta, det kan inte ha blivit så från bara bedövningsmedel, och farsan borde reagerat mer.Barn reagerar starkare på bedövningsmedel, och eftersom det var naturligt och kommer avta så antar jag att farsan tog det lungt. Om mitt barn hade varit så hade ju jag inte stått kvar på denna planeten längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Såhär skriver han på Description : This is my 7 year old son who had an extra tooth removed last summer, 2008. I had the camera because he was so nervous before and I wanted him to see the before and after. He was so out of it after, I had to carry him out of the office. The staff was trying to keep from laughing. I had tears from laughing so hard. He is doing fine now and the teeth are great. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 LAL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 ... Konstig pappa, som inte gör något. Barnet yrar ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Haha lol, bästa när han skriker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 haha påminner om när jag fick solsting i egypten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 RAWR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.