Mintplanta Skrivet 13 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Äh. Visst slaping är en stor del av funken, men det spelar ingen roll. Man kan lira funka utan det. Rytmen är det viktiga Absolut, det där med slaping är bara en grej jag är svag för :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Äh. Visst slaping är en stor del av funken, men det spelar ingen roll. Man kan lira funka utan det. Rytmen är det viktiga Absolut, det där med slaping är bara en grej jag är svag för :P Kan inte klandra dig (Y) Det är helt underbart ^^ Håller på att lära mig det dessutom (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Spelar trummor, har spelat i 2,5 år. Men pallar inte köra med noter, tråkigt som f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Spelar trummor, har spelat i 2,5 år. Men pallar inte köra med noter, tråkigt som f*n.Tråkigt? Tycker det är fantastiskt roligt att få en låt, få noter, och sen kunna läsa ut precis hur man ska spela. Det är inte heller särskilt svårt, bara rytmen och några få olika tecken att hålla reda på. Noter med tonhöjder har jag däremot aldrig fått kläm på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Spelar trummor, har spelat i 2,5 år. Men pallar inte köra med noter, tråkigt som f*n.Tråkigt? Tycker det är fantastiskt roligt att få en låt, få noter, och sen kunna läsa ut precis hur man ska spela. Det är inte heller särskilt svårt, bara rytmen och några få olika tecken att hålla reda på. Noter med tonhöjder har jag däremot aldrig fått kläm på. Jaha, det kanske du tycker men inte jag :) Roligare med takter (jag vet att noter också blir takter men man säger takter eller så :P). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Spelar trummor, har spelat i 2,5 år. Men pallar inte köra med noter, tråkigt som f*n. Tråkigt? Tycker det är fantastiskt roligt att få en låt, få noter, och sen kunna läsa ut precis hur man ska spela. Det är inte heller särskilt svårt, bara rytmen och några få olika tecken att hålla reda på. Noter med tonhöjder har jag däremot aldrig fått kläm på. Jaha, det kanske du tycker men inte jag :) Roligare med takter (jag vet att noter också blir takter men man säger takter eller så :P). ...eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 (redigerat) guitar hero (trummor) Redigerat 25 Maj 2009 av windnoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Munspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 MunspelOh, är du bra? Skulle vara skitcoolt att kunna. Har ett men har inte lärt mig benda, det är ju det som låter så härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Spelar trummor, har spelat i 2,5 år. Men pallar inte köra med noter, tråkigt som f*n. Tråkigt? Tycker det är fantastiskt roligt att få en låt, få noter, och sen kunna läsa ut precis hur man ska spela. Det är inte heller särskilt svårt, bara rytmen och några få olika tecken att hålla reda på. Noter med tonhöjder har jag däremot aldrig fått kläm på. Jaha, det kanske du tycker men inte jag :) Roligare med takter (jag vet att noter också blir takter men man säger takter eller så :P). ...eh? Ja, om man spelar noter så blir de alltså också takter^^ du kanske missuppfattade mig, meningen var att man säger takter och noter, som är två olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Spelar gitarr :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Spelat piano sen jag gick i 3an, trummor har jag kanske lirat sen slutet av förra sommaren och sen så kan jag lite bas ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.