Dicecursor Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Två mardrömmar jag kommer ihåg: Jag var på ett berg (inte så högt) min kompis var också där. Han råkade putta ner mig från berget och jag landade på ett sten. Sen vaknade jag. Att jag blev "skjuten" (!) i halsen, men jag dock "överlevde". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 (redigerat) Själv drömde jag att jag jag såg hela mitt rum kunde inte röra mig, låg i mitten av sängen. jag såg en svart "gas" eller skugga som rörde sig sakta åt vänster och sen när den kom till mig gjorde den något. Det lät i mitt huvud massa med konstiga ljud typ om man tappar en kastrull. Jag vet inte vad dessa drömmar kallas fast det var en flicka som dog i det huset jag bodde i. Denna drömmen upprepades hela tiden när jag somnade.Det låter mycket som Sleep Paralysis. Usch, men asså kan detta som jag drömde vara sant eller? Eftersom det va två flickor som dog i huset, det var en svart skugga som gick så vet ej vad det är. Men hon dog i det rummet jag sovde i. Själv tror jag på drömmen, eftersom den upprepades runt 3-4 gånger. Redigerat 23 Februari 2009 av HaSsE93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Själv drömde jag att jag jag såg hela mitt rum kunde inte röra mig, låg i mitten av sängen. jag såg en svart "gas" eller skugga som rörde sig sakta åt vänster och sen när den kom till mig gjorde den något. Det lät i mitt huvud massa med konstiga ljud typ om man tappar en kastrull. Jag vet inte vad dessa drömmar kallas fast det var en flicka som dog i det huset jag bodde i. Denna drömmen upprepades hela tiden när jag somnade. Det låter mycket som Sleep Paralysis. Usch, men asså kan detta som jag drömde vara sant eller? Eftersom det va två flickor som dog i huset, det var en svart skugga som gick så vet ej vad det är. Men hon dog i det rummet jag sovde i. Själv tror jag på drömmen, eftersom den upprepades runt 3-4 gånger. Shiet, creepy. Blev dom mördade eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 (redigerat) Själv drömde jag att jag jag såg hela mitt rum kunde inte röra mig, låg i mitten av sängen. jag såg en svart "gas" eller skugga som rörde sig sakta åt vänster och sen när den kom till mig gjorde den något. Det lät i mitt huvud massa med konstiga ljud typ om man tappar en kastrull. Jag vet inte vad dessa drömmar kallas fast det var en flicka som dog i det huset jag bodde i. Denna drömmen upprepades hela tiden när jag somnade. Det låter mycket som Sleep Paralysis. Usch, men asså kan detta som jag drömde vara sant eller? Eftersom det va två flickor som dog i huset, det var en svart skugga som gick så vet ej vad det är. Men hon dog i det rummet jag sovde i. Själv tror jag på drömmen, eftersom den upprepades runt 3-4 gånger. Shiet, creepy. Blev dom mördade eller? Nej, de blev inte mördade, de brändes inne. Hände också en gång nu för nån vecka sen, JAG försökte prata när jag såg min bror spela TV spel då dök det upp ännu en person alltså min bror fast den andra spelade och den andra han tittade på mig konstigt, försökte prata men det gick inte... Lyckades blunda i drömmen och då såg jag inget och då lyckades jag väcka mig själv. http://www.youtube.com/watch?v=YPbDx0lqWCI...feature=channel Och om detta händer för så många människor, måste det ju vara verkligt. Redigerat 23 Februari 2009 av HaSsE93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Själv drömde jag att jag jag såg hela mitt rum kunde inte röra mig, låg i mitten av sängen. jag såg en svart "gas" eller skugga som rörde sig sakta åt vänster och sen när den kom till mig gjorde den något. Det lät i mitt huvud massa med konstiga ljud typ om man tappar en kastrull. Jag vet inte vad dessa drömmar kallas fast det var en flicka som dog i det huset jag bodde i. Denna drömmen upprepades hela tiden när jag somnade. Det låter mycket som Sleep Paralysis. Usch, men asså kan detta som jag drömde vara sant eller? Eftersom det va två flickor som dog i huset, det var en svart skugga som gick så vet ej vad det är. Men hon dog i det rummet jag sovde i. Själv tror jag på drömmen, eftersom den upprepades runt 3-4 gånger. Shiet, creepy. Blev dom mördade eller? Nej, de blev inte mördade, de brändes inne. Hände också en gång nu för nån vecka sen, JAG försökte prata när jag såg min bror spela TV spel då dök det upp ännu en person alltså min bror fast den andra spelade och den andra han tittade på mig konstigt, försökte prata men det gick inte... Lyckades blunda i drömmen och då såg jag inget och då lyckades jag väcka mig själv. http://www.youtube.com/watch?v=YPbDx0lqWCI...feature=channel Och om detta händer för så många människor, måste det ju vara verkligt. Spöken finns inte :) Du är antingen schizofren eller har en livlig fantasi. Sleep Paralysis är en naturligt del av sömnen, och kan innefatta hallucinationer (Du drömmer fast du är vaken, och kroppen låser sig för att hindra dig från att agera ut dina drömmar - Resultatet blir att du ligger i sängen och stirrar rakt upp i taket samtidigt som en massa drömfigurer och skuggor springer vilt framför dig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Själv drömde jag att jag jag såg hela mitt rum kunde inte röra mig, låg i mitten av sängen. jag såg en svart "gas" eller skugga som rörde sig sakta åt vänster och sen när den kom till mig gjorde den något. Det lät i mitt huvud massa med konstiga ljud typ om man tappar en kastrull. Jag vet inte vad dessa drömmar kallas fast det var en flicka som dog i det huset jag bodde i. Denna drömmen upprepades hela tiden när jag somnade. Det låter mycket som Sleep Paralysis. Usch, men asså kan detta som jag drömde vara sant eller? Eftersom det va två flickor som dog i huset, det var en svart skugga som gick så vet ej vad det är. Men hon dog i det rummet jag sovde i. Själv tror jag på drömmen, eftersom den upprepades runt 3-4 gånger. Shiet, creepy. Blev dom mördade eller? Nej, de blev inte mördade, de brändes inne. Hände också en gång nu för nån vecka sen, JAG försökte prata när jag såg min bror spela TV spel då dök det upp ännu en person alltså min bror fast den andra spelade och den andra han tittade på mig konstigt, försökte prata men det gick inte... Lyckades blunda i drömmen och då såg jag inget och då lyckades jag väcka mig själv. http://www.youtube.com/watch?v=YPbDx0lqWCI...feature=channel Och om detta händer för så många människor, måste det ju vara verkligt. Spöken finns inte :) Du är antingen schizofren eller har en livlig fantasi. Sleep Paralysis är en naturligt del av sömnen, och kan innefatta hallucinationer (Du drömmer fast du är vaken, och kroppen låser sig för att hindra dig från att agera ut dina drömmar - Resultatet blir att du ligger i sängen och stirrar rakt upp i taket samtidigt som en massa drömfigurer och skuggor springer vilt framför dig). Jag tror det är verkligt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Själv drömde jag att jag jag såg hela mitt rum kunde inte röra mig, låg i mitten av sängen. jag såg en svart "gas" eller skugga som rörde sig sakta åt vänster och sen när den kom till mig gjorde den något. Det lät i mitt huvud massa med konstiga ljud typ om man tappar en kastrull. Jag vet inte vad dessa drömmar kallas fast det var en flicka som dog i det huset jag bodde i. Denna drömmen upprepades hela tiden när jag somnade. Det låter mycket som Sleep Paralysis. Usch, men asså kan detta som jag drömde vara sant eller? Eftersom det va två flickor som dog i huset, det var en svart skugga som gick så vet ej vad det är. Men hon dog i det rummet jag sovde i. Själv tror jag på drömmen, eftersom den upprepades runt 3-4 gånger. Shiet, creepy. Blev dom mördade eller? Nej, de blev inte mördade, de brändes inne. Hände också en gång nu för nån vecka sen, JAG försökte prata när jag såg min bror spela TV spel då dök det upp ännu en person alltså min bror fast den andra spelade och den andra han tittade på mig konstigt, försökte prata men det gick inte... Lyckades blunda i drömmen och då såg jag inget och då lyckades jag väcka mig själv. http://www.youtube.com/watch?v=YPbDx0lqWCI...feature=channel Och om detta händer för så många människor, måste det ju vara verkligt. Spöken finns inte :) Du är antingen schizofren eller har en livlig fantasi. Sleep Paralysis är en naturligt del av sömnen, och kan innefatta hallucinationer (Du drömmer fast du är vaken, och kroppen låser sig för att hindra dig från att agera ut dina drömmar - Resultatet blir att du ligger i sängen och stirrar rakt upp i taket samtidigt som en massa drömfigurer och skuggor springer vilt framför dig). Jag tror det är verkligt! :D Tycker det är ganska läskigt ändå. Jag får det ofta men förknippar det inte med nån mardröm, utan bara ligger still och inte gör nåt .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 den senaste jag kommer ihåg kan också vara den mest bisarra på länge, jag var batman och låg under en säng. in i rummet kommer en pedofil med en pojke som är hans son. pedofilen lägger sig på sängen och vilar. då hoppar jag, batman, fram under sängen, tar tag i pojken och slänger ut honom genom ett fönster. därefter hoppar jag efter men den läskiga pedofilen skriker något farligt och tar tag i mina kalsonger och följer med ut ur fönstret och landar på marken. sen är han typ påväg att slå mig med då vaknade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Jag drömde när jag var typ 4-5 år att hela världen skulle gå under och att hela jordens befolkning skulle gömma sig i en statoil mack(jag hade varit på en sån för första gången dagen innan :P). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Drömde faktiskt att fishmaster kritiserade mitt inlägg som jag inte ens hade skrivit, det var lite skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Drömde en gång att jag satt gömd bakom en stående madrass.Jag hörde hur någon slog sönder dörren och stampade sönder trappstegen.Något skrek,och jag började kasta fönsterglas på golvet(lol?).Min dörr flög iväg,och sprängde min grannes hus i luften. Någon i en ett svart lakan började kasta knivar mot mig.Madrassen flög upp mot lampan och släckte den.Varelsen skrattade och plöstligt var jag omringad av zombies. En slog mig i huvudet med en lyktstolpe,och en slog sönder golvet. Hela huset flög upp i luften och sprängdes sönder innan jag föll ner i ett svart hål.Sen vaknade jag,och kollade hela dagen mot dörren.Var ensam hemma den dagen också. :lol: En annan gång har en tvättmaskin jagat mig.Jag har drömt om det flera gånger.Och det var alltid samma maskin.Jag höll på att bli tokig av det. :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Brukar inte komma ihåg mina drömmar exakt men senast jag kom ihåg så var det så att.. ; Jag var på stena line med min kompis, vi skulle käka middag. Vi väntade runt 1 timma utan att få maten. Sen kom den, så var det bomber i maten. Sen visar det sig att maten vi fick, fick vi inte av dem från resturangen utan några som ville spränga upp båten. Sen hoppade vi överbord och så vakna jag. helt cp. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.